Nu skal i bare se:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Det har Sussie&Lilje lavet til mig - jeg er HELT VILD MED DET, at det er det der skal bruges til julegaver. Det er sejt og anderledes end de billeder man får af ens familie og venner.

Tusind tak!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

lulle1985

ej super godt lavet

Anmeld

18. december 2009

Ox.

Åhhh, så er jeg lige blevet til en tomat!  Heh, kæresten sidder bare og griner af mig helt vildt lige nu! Ihh dog .. hehe!

Anmeld

18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Sussie&Lilje skriver:

Åhhh, så er jeg lige blevet til en tomat!  Heh, kæresten sidder bare og griner af mig helt vildt lige nu! Ihh dog .. hehe!

Man skullle bare være fluen på væggen...

Jeg havde faktisk sidde og tænkt på om jeg ikke kunne lave et eller andet med det der fjolle billed, der hvor hun trykker næsen flad på et vindue!

Du har ramt helt plet!

Anmeld

18. december 2009

Ox.

DatterMalou skriver:

Man skullle bare være fluen på væggen...

Jeg havde faktisk sidde og tænkt på om jeg ikke kunne lave et eller andet med det der fjolle billed, der hvor hun trykker næsen flad på et vindue!

Du har ramt helt plet!

Det er altså bare det mest herlige billede jeg har set længe! Årh hvor kan man dog bare ikke lade være med at smile hihi ..

Bliver så hyggeligt når Lilje er gammel nok til at gøre sådanne ting!

Anmeld

18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Sussie&Lilje skriver:

Det er altså bare det mest herlige billede jeg har set længe! Årh hvor kan man dog bare ikke lade være med at smile hihi ..

Bliver så hyggeligt når Lilje er gammel nok til at gøre sådanne ting!

Hehe ja. Det er svært og fange, men det er 5 billed hvor hun fjoller.. Hun er faktisk altid sådan. I disse dage, en rigtig drillenisse..

Åh ja, du skal glæde dig. Men baby stadiet er nu også hyggligt. De kan nemlig ikke så meget. Haha ej må vist hellere være sød..

Anmeld

18. december 2009

Ox.

DatterMalou skriver:

Hehe ja. Det er svært og fange, men det er 5 billed hvor hun fjoller.. Hun er faktisk altid sådan. I disse dage, en rigtig drillenisse..

Åh ja, du skal glæde dig. Men baby stadiet er nu også hyggligt. De kan nemlig ikke så meget. Haha ej må vist hellere være sød..

Haha, da jeg lå og skulle føde, sagde min JM til mig (selvfølgelig med smil på læben)  "Hvis ikke du ihvertfald bare en gang tænker på at smide dem i skraldespanden, er der noget galt" Og jeg skreg bare af grin ..  Herlig fødsel med hende!

Anmeld

18. december 2009

Jules

Det er bare super super flot

Anmeld

18. december 2009

mor_sabina

DatterMalou skriver:

Det har Sussie&Lilje lavet til mig - jeg er HELT VILD MED DET, at det er det der skal bruges til julegaver. Det er sejt og anderledes end de billeder man får af ens familie og venner.

Tusind tak!

Hun er bare skrap til det der Der ser så fint ud

Anmeld

18. december 2009

Ox.

Hvor er i søde piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.