av av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. december 2009

LRJ

nu har jeg haft mega ondt i ryggen og lænden (staves?) i flere dage, virkelig slemt har ikk rigtigt kunnet komme ud af sengen fordi det gør alt for ondt, kan ikk rigtigt gå, sidde eller ligge pga det. har ikk kunnet sovet fordi det har gjort pisse ondt (for at sige det mildt), og her i går begyndte det at gøre pisse ondt ned af ballerne os.                                                                                                                                                         Nogen der har en ide om hva det kan være? for lægen har ikk tid før efter nytår :s                                                                                                                                                   skal li siges jeg har haft anoreksi i mange år, og var kommet ud af det Helt 3 år før jeg blev gravid, så ved ikk om det har noget med det at gøre,  fordi jeg ikk er vant til at tage på, eller så meget vægt på kroppen ?                                                                                                                                                                                                                      Lone 23+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Ansemusen

Jeg synes det lyder som bækkenløsning! Jeg kan selvfølgelig ikke vide det, men tror nærmere det er det end anorexien. Din stakkel

Anmeld

17. december 2009

LRJ

Ansemusen skriver:

Jeg synes det lyder som bækkenløsning! Jeg kan selvfølgelig ikke vide det, men tror nærmere det er det end anorexien. Din stakkel

åh nej :s - Men tænkte nemlig på det måske os bare kunne være fordi min krop erbegyndt at blive "Tung"forhold til før i tiden.

Anmeld

18. december 2009

lulle1985

jeg vil sige som ansemusen at jeg og tror det BL. det lyder meget som mine egne smerter og er selv blevet sygemeldt pga. det.

jeg syntes du skal tage en tur til doktoren og få en snak med dem, så må de fandme tage dig ind på en akuttid ell. noget....

sender lige et kram til dig, jeg ved hvad for et smertehelved det er

Anmeld

18. december 2009

frk andreasen

sys også det lyder som bl.

sådan har jeg det også.

stort jule

tanja 25+5

Anmeld

18. december 2009

Englebisse

Lone H. skriver:

nu har jeg haft mega ondt i ryggen og lænden (staves?) i flere dage, virkelig slemt har ikk rigtigt kunnet komme ud af sengen fordi det gør alt for ondt, kan ikk rigtigt gå, sidde eller ligge pga det. har ikk kunnet sovet fordi det har gjort pisse ondt (for at sige det mildt), og her i går begyndte det at gøre pisse ondt ned af ballerne os.                                                                                                                                                         Nogen der har en ide om hva det kan være? for lægen har ikk tid før efter nytår :s                                                                                                                                                   skal li siges jeg har haft anoreksi i mange år, og var kommet ud af det Helt 3 år før jeg blev gravid, så ved ikk om det har noget med det at gøre,  fordi jeg ikk er vant til at tage på, eller så meget vægt på kroppen ?                                                                                                                                                                                                                      Lone 23+4

Synes du skal forlange at komme ind på en akuttid. Det er slet ikke rart at gå og have det sådan, og synes slet ikke de kan sige du skal vente efter nytår. Du er gravid, og ved godt en graviditet ikke er en sygdom, men man er bare mere begymret når man er gravid. Håber du finder ud af noget for det er bestemt ikke sjovt at have ondt.

Anmeld

18. december 2009

rebekkachristensen

Ja, bækkenløsning som de andre os siger, jeg har det selv, og smerterne som du beskriver dem, er de samme som jeg oplever.. tror det er det..

Anmeld

18. december 2009

sandratobias

Jeg vil oz mene bl... Og ja av av...

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Tak for alle jeres Svar, har li haft snakket med lægen igen igen og de har en tid til mig mandag ,hvor de li kan skubbe mig ind, heldigvis

Stort julekram til alle jer

Lone 23+4

Anmeld

18. december 2009

lulle1985

Lone H. skriver:

Tak for alle jeres Svar, har li haft snakket med lægen igen igen og de har en tid til mig mandag ,hvor de li kan skubbe mig ind, heldigvis

Stort julekram til alle jer

Lone 23+4

det er bare super, så må du holde ud så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.