Hvornår siger man: "Jeg elsker dig"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.826 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Hvordan siger man de tre små ord og hvem skal sige dem først og hvordan og hvornår var det hos jer?

VH

En måske for hurtig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Barbamama

vi sagde det til hinanden da vi havde været sammen i 2mdr. Vi var meget forelskede og det var nok hurtigt at sige det men det var sådan vi havde det, men man skal sådan passe på for der er nogen der bakker helt hvis man siger det...

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Han sagde det først og det var efter ca. 4 måneder mener jeg, og på engelsk fordi jeg på det tidspunkt stadig ikke forstod svensk så godt. Nu siger vi det flere gange dagligt.

Kh

Rosa

Anmeld

17. december 2009

Vidunderligeunger

vi havde været kærester i en måneds tid da min kæreste sagde det - og jeg blev tota forskrækket... men han sagde at han elskede det ved min han kendte og det var jo i og for sig rigtig nok.. jeg sagde det efter 3 mdr. hvis ikk mere. det med skat er først kommet et halt år senere selvom det faldt ham utrolig naturligt at sige... vi er MEGET forskellige.. men jeg ELSKER han over alt på jorden nu

Anmeld

17. december 2009

LMM

Anonym skriver:

Hej tøser.

Hvordan siger man de tre små ord og hvem skal sige dem først og hvordan og hvornår var det hos jer?

VH

En måske for hurtig?

Min kæreste var meget hurtig!! meget, meget, MEGET hurtig han sagde det faktisk før vi blev kærester! hi hi.. vi har dog kendt hinanden et stykke tid og vi har og kysset lidt frem og tilbage Jeg sagde til ham om han så ikke havde tænkt sig at spørge mig om vi skulle være kærester, når han nu elskede mig hi hi.. vi har været kærester i næsten seks år og vi siger til hinaden hver dag at vi elsker hinanden og det er mine 3 ynglingsord

Anmeld

17. december 2009

Ansemusen

Vi sagde det efter et par uger  Vi elsker stadig hinanden nu snart ni år efter! Så tror bare du skal føle efter indeni og også om han er klar til at høre det endnu!

Anmeld

17. december 2009

oo

jeg tror vi sagde det efter en fjorten dages tid...det skal siges når det føles og ikke når alle mulige smarte regler er overholdt

Anmeld

17. december 2009

Sesse89

Vi sag det først til hinanden efter li præcis 4 uger

Han siger det dog mere ind jeg gør..

Anmeld

18. december 2009

Dansker i England

Min mand sagde det til mig efter en uge - men hvad han faktisk mente var, at han godt kunne lide mig. Han talte bare meget dårligt engelsk på det tidspunkt, og de ord var den eneste måde, han kunne få udtrykt sine følelser på. Efter et par måneder sagde vi det begge, og vi mente præcis hvad vi sagde; at vi elskede hinanden.

Anmeld

18. december 2009

karina1980

tja vi havde været gift et stykke tid inden de ord kom, vi siger det ikke altid lige hver dag, men så er der så amnge andre ting som man jo gør der viser at man elsker hinanden.

men altså, han havde sagt at han holdt RIGTIG meget af mig små 14 dage efter vi var begyndt at *være* sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.