Hold da OP en stor dreng!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2009

LineD

Ja så har SP været her på endnu et lille besøg nu Liam var fyldt 3 uger! Og sikke den dreng har taget på

Han har taget 800 gram på og 3 cm på bare 14 dage!

Så nu har prutfisen en kampvægt på 3700 gram og 52 cm

Og jeg der var så bange for han ikke fik mad nok, nu jeg har de store sår på brystet  Men DET skulle jeg bestemt ikke være bange for sagde hun

Dejlig stor og rundkindet er han blevet Ville lige dele glæden med jer!

Og så fik jeg stor ros for hans trivsel at han var dejlig vågen og super opmærksom på alt omkring ham, og at han virkelig holder ens blik rigtig længe SKØNT med lidt ros som en nervøs førstegangs mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ihh det er bare så dejligt søde

Anmeld

17. december 2009

Becks

LineD skriver:

Ja så har SP været her på endnu et lille besøg nu Liam var fyldt 3 uger! Og sikke den dreng har taget på

Han har taget 800 gram på og 3 cm på bare 14 dage!

Så nu har prutfisen en kampvægt på 3700 gram og 52 cm

Og jeg der var så bange for han ikke fik mad nok, nu jeg har de store sår på brystet  Men DET skulle jeg bestemt ikke være bange for sagde hun

Dejlig stor og rundkindet er han blevet Ville lige dele glæden med jer!

Og så fik jeg stor ros for hans trivsel at han var dejlig vågen og super opmærksom på alt omkring ham, og at han virkelig holder ens blik rigtig længe SKØNT med lidt ros som en nervøs førstegangs mor

Ej hvor dejligt søde.. Han er jo ved og blive en dejlig stor basse dreng

Hvordan går det med amningen nu du har de sår

Anmeld

17. december 2009

Anja

Dejligt ! Det er lidt fjollet, men man er SÅ stolt, når man får ros af sin sp i starten

Anmeld

17. december 2009

LineD

Tutter skriver:

Ej hvor dejligt søde.. Han er jo ved og blive en dejlig stor basse dreng

Hvordan går det med amningen nu du har de sår

Ammer fuldt ud på venstre bryst, men det højre kan jeg slet ikke, det bløder og bløder, jeg kan knap nok malke ud så ømt og stort er såret, blev beordret til læge af SP'en da jeg er begyndt at have en stikkende smerte i det nu, sådan en kviv skarp stikkende smerte Men ammer og ammer på venstre bryst, og så får han flaske med mælk fra det andet... Jeg håber godt nok snart der kommer en løsning på det, for hele, gør det langt fra

Men ELLERS spiser han godt ved det venstre, og efter han er begyndt på flasken kan jeg som mor også nyde vores ammestunder igen

Anmeld

17. december 2009

Becks

LineD skriver:

Ammer fuldt ud på venstre bryst, men det højre kan jeg slet ikke, det bløder og bløder, jeg kan knap nok malke ud så ømt og stort er såret, blev beordret til læge af SP'en da jeg er begyndt at have en stikkende smerte i det nu, sådan en kviv skarp stikkende smerte Men ammer og ammer på venstre bryst, og så får han flaske med mælk fra det andet... Jeg håber godt nok snart der kommer en løsning på det, for hele, gør det langt fra

Men ELLERS spiser han godt ved det venstre, og efter han er begyndt på flasken kan jeg som mor også nyde vores ammestunder igen

Puha søde, det lyder smertefuldt

Men dejligt han spiser fint af flaske også, så du også kan nyde madstunderne bare lidt..

Afsti afsted med dig til lægen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.