phister & philina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2009

rup

Hej

Er gravid for første gang og en hel nu verden ligger og venter på at starte

Jeg kigger ofte på nette efter ting og tøj til vores lille pige og er blevet helt vild med tøjmærket phister & philina. Men kender ikke kvaliteten. Priserne er ikke de billigste, så synes jeg også at kvaliteten skal være i orden. Er der nogen som kan ambefale eller ikke dette mærke.

Men vil også gerne høre om der er andre mærker og måske hjemmesider der kan anbefales?

Hilsen Rikke 29+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Her er mine erfaringer med tøj:

HogM: Her kan man finde rigtig meget godt tøj, især deres bukser. Dog er deres bluser en anelse brede, hvilket ikke er så godt til min søn da han er meget slank og det hurtigt ligner en pose han har over hovedet.

Ej sikke lej(min nye favorit): Rigtig flot tøj i god kvalitet, og passer perfekt på min søn. Jeg har købt alt det han har brugt, og det er stadig rigtig flot på trods.

Katvig: Efter min mening for dyrt for et par striber. Men god kvalitet.

Huginogmunin: ligesom ej sikke lej.

madsog?(fra føtex og bilka): Synes det er lidt uformeligt og stort. Men visse ting kan godt gå an, og så er det billigt.

IdaT: Deres strømper er rigtig gode(ved jeg mange synes). Synes det ellers er lidt stort i størrelserne.

Det tror jeg var det jeg kunne komme på lige nu. Kender ikke mærket du nævner.

Håber det kan bruges.

Anmeld

17. december 2009

Muffinmus

jeg synes det er ok mærker, køber selv p ogp til dem.Og ellers er jeg glad for mange andre mærker, incl Name it, Idat, Småfolk(holder i øvrigt både form og farve ret godt)ESL, Me Too, ret farverigt tøj.

Molo, der holder farven dog ikke altid helt godt.

Cupcake, dyrt men lækkert og flot.

Miniature

Minymo, de laver meget lækkert tøj til priser man som regel kan over komme.

HM..nitten -da det halve af ders tøj enten er fuldt med peter plys oller den rædselsfulde Hello kitty missekat.

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

MariaE skriver:

jeg synes det er ok mærker, køber selv p ogp til dem.Og ellers er jeg glad for mange andre mærker, incl Name it, Idat, Småfolk(holder i øvrigt både form og farve ret godt)ESL, Me Too, ret farverigt tøj.

Molo, der holder farven dog ikke altid helt godt.

Cupcake, dyrt men lækkert og flot.

Miniature

Minymo, de laver meget lækkert tøj til priser man som regel kan over komme.

HM..nitten -da det halve af ders tøj enten er fuldt med peter plys oller den rædselsfulde Hello kitty missekat.

nå ja glemte name it, også rigtig fint tøj

Anmeld

17. december 2009

rup

Tak for dit svar.

Jeg har heller ikke set mærket i butikkerne, kun på nettet og har derfor haft svært ved at finde ud af om det er godt eller ej.

Jeg har fundet det på denne hjemmeside:

http://www.sundbaby.dk/shop/frontpage.html

Synes de har super mange lækre ting. Men har ikke købt noget - endnu

Anmeld

17. december 2009

Christinahr

Vi har haft flere ting til den store i det mærke og jeg elsker det ligeså meget som dig - og jeg synes det holder farver, facon og lækkerhed rigtig længe.

Det kan købes i magasin ihvertfald

Anmeld

17. december 2009

rup

Christinahr skriver:

Vi har haft flere ting til den store i det mærke og jeg elsker det ligeså meget som dig - og jeg synes det holder farver, facon og lækkerhed rigtig længe.

Det kan købes i magasin ihvertfald

Super, tak for det.

Skal til Århus på lørdag, så må jeg i Magasin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.