nogle der hved hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2009

H+S Skjolgborg.

Man skal scannes indenfor 10 dage efter hindeløsningen..Skal jo scannes på tirsdag hvis jeg ikke har født efter jeg fik løsne hinden i mandags.. hved kun af jdm ikke ville ser mig efter jeg har født prøve af bestille tid i dag.men hun sagde hun kunne se lægen der have løsne hinden på mig have skrev jeg skal scannes tirsdag også sættes igang blev nået overraskede for troede jeg som så var sat igang i mandags men det var kun lidt hjælp på vej fik jeg afvide i dag..

Så har jeg ikke født tirsdag skal jeg scannes nået med af se hvor meget fostervand der er og vægten på lille hvis nok også.. Men hvorfor??..

Mvh Henriette 39+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

Man skal scannes indenfor 10 dage efter hindeløsningen..Skal jo scannes på tirsdag hvis jeg ikke har født efter jeg fik løsne hinden i mandags.. hved kun af jdm ikke ville ser mig efter jeg har født prøve af bestille tid i dag.men hun sagde hun kunne se lægen der have løsne hinden på mig have skrev jeg skal scannes tirsdag også sættes igang blev nået overraskede for troede jeg som så var sat igang i mandags men det var kun lidt hjælp på vej fik jeg afvide i dag..

Så har jeg ikke født tirsdag skal jeg scannes nået med af se hvor meget fostervand der er og vægten på lille hvis nok også.. Men hvorfor??..

Mvh Henriette 39+3

ved det ikke, men vil tro at de har et bedre overblik over et hele indefra.. så de er sikker på alt er som det skal være..

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

hov læste det som om du skulle scannes indefra..

Anmeld

17. december 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

hov læste det som om du skulle scannes indefra..

skal bare scannes hved ikke om det blever ind eller på maven..Det må tiden vise hvis jeg ikke føde ind tirsdag håber jeg..........

Mvh Henriette 39+3

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

skal bare scannes hved ikke om det blever ind eller på maven..Det må tiden vise hvis jeg ikke føde ind tirsdag håber jeg..........

Mvh Henriette 39+3

for at du gør..

Anmeld

17. december 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

for at du gør..

Håber......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.