Klitgaard skriver:
har ondt af min mor ,for 18 år siden mistede jeg min elskede søster ved en trafik ulykke. hvet år til juleaftens dag blir der også jul på Lottes grav med lys juletulipaner osv . Min mor har nogle bestemte lanterner hun altid har sat lys i hvert år til jul på graven, men i år skal min mor og stedfar til norge og holde jul hos min stedfars bror, min mor vil helst være hjemme i julen men gør det for min stedfars skyld. men hun har det altså ikke helt fint med det .den anden dag kom hun og spurgte om jeg ikke godt ville stille de lanterner op og tænde lys i dem for hun kunne ikke have de ikke blev brugt. har godt nok ondt af hende hun skal for første gang i 18 år ikke tænde et lys for sin datter juleaftensdag . Håber hun får en hyggelig juleaften aligevel.
Skulle bare lige have det ud
hilsen Rikke
åh jeg kan slet ikke forstille mig, hvor hårdt det må være at miste sit barn 
Min mormor mistede sin dreng ved en meget tragisk lege ulykke, da han var 6 år gammel. -Og som det allersidste var det ham, hun talte om.
Nåh men mht. din mor, kan du så ikke tage billeder på mobilen, og så sende en mms til hende oppe i Norge. Så hun kan se dem.
Ønsker din mor en glædelig jul
(trods alt)
Anmeld