synd for mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Klitgaard

har ondt af min mor ,for 18 år siden mistede jeg min elskede søster ved en trafik ulykke. hvet år til juleaftens dag blir der også jul på Lottes grav med lys juletulipaner osv . Min mor har nogle bestemte lanterner hun altid har sat lys i hvert år til jul på graven, men i år skal min mor og stedfar til norge og holde jul hos min stedfars bror, min mor vil helst være hjemme i julen men gør det for min stedfars skyld. men hun har det altså ikke helt fint med det .den anden dag kom hun og spurgte om jeg ikke godt ville stille de lanterner op og tænde lys i dem for hun kunne ikke have de ikke blev brugt. har godt nok ondt af hende hun skal for første gang i 18 år ikke tænde et lys for sin datter juleaftensdag . Håber hun får en hyggelig juleaften aligevel.

Skulle bare lige have det ud

hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

TbCp

Klitgaard skriver:

har ondt af min mor ,for 18 år siden mistede jeg min elskede søster ved en trafik ulykke. hvet år til juleaftens dag blir der også jul på Lottes grav med lys juletulipaner osv . Min mor har nogle bestemte lanterner hun altid har sat lys i hvert år til jul på graven, men i år skal min mor og stedfar til norge og holde jul hos min stedfars bror, min mor vil helst være hjemme i julen men gør det for min stedfars skyld. men hun har det altså ikke helt fint med det .den anden dag kom hun og spurgte om jeg ikke godt ville stille de lanterner op og tænde lys i dem for hun kunne ikke have de ikke blev brugt. har godt nok ondt af hende hun skal for første gang i 18 år ikke tænde et lys for sin datter juleaftensdag . Håber hun får en hyggelig juleaften aligevel.

hilsen Rikke

Årh hvor er det trist
Kan godt forstå hun er ked af ikke at kunne gøre det.

Jeg plejer også at være på min lillesøsters grav hver juleaften, men tror ikke jeg kan i år.

Anmeld

17. december 2009

anna-jonas

Det er altid en svær højtid at komme igennem, når man har mistet, tror jeg. Og især ens barn................det må virkelig sætte gang i sorg og savn, når højtiden nærmer sig.

Synes det er fint, at hun har bedt dig om at gøre det...............så ved hun at det bliver gjort, på den måde hun ønsker det.

Håber at hun får en god jul, i det norske.

Mette

Anmeld

17. december 2009

Ranarupta

Det må være så ubeskriveligt hårdt og gøre så afsindigt ondt at miste et barn! 
Jeg synes, at det er utroligt fint, at du gør det for din mor og søster, når din mor ikke kan.

Hvad med at du tager en lanterne og tænder ved graven og din mor tager en med til Norge og tænder for din søster dér? På den måde får din mor tændt et lys for sin datter og du får tændt ved din søsters grav?

Karina

Anmeld

17. december 2009

Vingummien

Det må være rigtigt hårdt. Hvornår rejser de? Hun kunne ikke gøre det en dag før så evt? Nu det betyder så meget for hende selv at gøre det?

Men dejligt at hun kan regne med at hun vil gøre det for hende, så ved hun at det bliver gjort

Anmeld

17. december 2009

Klitgaard

Hun vil helst de bliver tændt den 24 de rejser meget meget tidlig om morgen den 23 . hun er lettet over at hun ved de nu nok skal blive tændt .

Heldigvis har man jo så mange levende lys tændt den 24 , så tænker hun udpeger et der er for Lotte.

Tak for jeres knus

Anmeld

17. december 2009

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

hilsen Rikke

åh jeg kan slet ikke forstille mig, hvor hårdt det må være at miste sit barn

Min mormor mistede sin dreng ved en meget tragisk lege ulykke, da han var 6 år gammel. -Og som det allersidste var det ham, hun talte om.

Nåh men mht. din mor, kan du så ikke tage billeder på mobilen, og så sende en mms til hende oppe i Norge. Så hun kan se dem.

Ønsker din mor en glædelig jul (trods alt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.