bange for at baby ikke vokser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har ca. 10 uger tilbage af min graviditet og jeg er bange for at baby ikke vokser som den skal. Jeg synes ikke min mave er vokset de sidste par uger og det synes jeg at den burde nu. Jeg mærker liv hver dag så babyen er i live. Håber nogen kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

BK

Ring til din Jordemoder...

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Klock skriver:

Ring til din Jordemoder...

hvad kan hun gøre? jeg kan ikke ringe før efter nytår for det er en klinik for sig og de holder lukket alle andre dage end onsdag. Skal jeg være bekymret for min baby?

Anmeld

17. december 2009

Maise

Anonym skriver:

Jeg har ca. 10 uger tilbage af min graviditet og jeg er bange for at baby ikke vokser som den skal. Jeg synes ikke min mave er vokset de sidste par uger og det synes jeg at den burde nu. Jeg mærker liv hver dag så babyen er i live. Håber nogen kan hjælpe mig.

Ring evt. til fødegangen eller egen læge og hør om du ikke akn få en scanning på et svangerskabsambulatorie. det har jeg fået flere gange. Det er altid en selv der bedst kan mærke hvordan man har det. Stol på dit instinkt.

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Maise skriver:

Ring evt. til fødegangen eller egen læge og hør om du ikke akn få en scanning på et svangerskabsambulatorie. det har jeg fået flere gange. Det er altid en selv der bedst kan mærke hvordan man har det. Stol på dit instinkt.

men kan man det når jeg mærker liv? vil de så ikke bare sige jeg skal vente til jeg skal til jordmor igen?

Anmeld

17. december 2009

BinaMor

min mave voksede i ryk. ikke fra dag til dag. og mærker du liv så tror jeg alt er ok. har en veninde som ikke vidste hun var gravid før hun fødte. så lille var hendes mave. hun troede bare hun havde taget en smule på

Anmeld

17. december 2009

Moderator

gabriellasmor skriver:

min mave voksede i ryk. ikke fra dag til dag. og mærker du liv så tror jeg alt er ok. har en veninde som ikke vidste hun var gravid før hun fødte. så lille var hendes mave. hun troede bare hun havde taget en smule på

jeg er ikke i tvivl om at jeg er gravid når jeg kigger på min mave. hahaha! men det er rart at høre den ikke behøves vokse hele tiden. tak for svar

Anmeld

17. december 2009

Maise

Anonym skriver:

men kan man det når jeg mærker liv? vil de så ikke bare sige jeg skal vente til jeg skal til jordmor igen?

jo det vil de formentlig. Men det skader jo ikke at ringe og spørge, det kan også være de kan svare på nogle spørgsmål du har og mildne dine bekymringer. Jeg har brugt fødegangen indimellem når jeg har været i tvivl eller bekymret.

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Maise skriver:

jo det vil de formentlig. Men det skader jo ikke at ringe og spørge, det kan også være de kan svare på nogle spørgsmål du har og mildne dine bekymringer. Jeg har brugt fødegangen indimellem når jeg har været i tvivl eller bekymret.

tak det kan være jeg skal prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.