Havde SÅ hyggelig en aften igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. december 2009

TbCp

Da vi havde spist aftensmad trak vi alle 3 i vintertøjet og gik ud for at rydde sne. Var jo nødt til at give forældrene mulighed for at komme ind med barnevogne.
Carsten skrabede og jeg strøede salt og Liva rendt rundt og råbte "seeee jeg har fundet sne"

Bagefter hev vi den nyindkøbte slæde frem og så fik Liva en træktur rundt i kvarteret. Selvom det gik rigelig stærkt ind imellem og hun væltede af flere gange grinede hun bare, hun er heldigvis ikke særlig pivet.
Så fandt vi en bakke vi kunne kælke ned af og Liva syntes bare det var viiiildt fedt

Hjem i varmen efter 1 1/2 time ude i kulden. Så lavede jeg varm kakao og lavede en lille julehygge-tallerken
Liva kom alt for sent i seng men vi hyggede os bare så meget.

Idag fik hun så lov at sove længe og blive hjemme hos mig. Jeg har haft 2 børn, den første kom 8.30 og sov da hun kom og lige til hun gik hjem kl. 11. Den næste kom kl. 9 og har nu sovet siden kl. 12 så det har dælme været let tjente penge idag.

Når jeg har fri hopper vi igen i det varme tøj, propper Liva på kælken og går op og handler

Og imorgen!!!! Imorgen har jeg juleferie kl. 15.30 faaaantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

TbCp

Forøvrit blev jeg SÅ glad idag. Mit ene dagplejebarn plejer bare at skrige så snart hun ser Liva, hun kan bare ikke lide hende.
Men da hun vågnede af sin lur idag og Liva var hjemme så grinede hun bare. Liva lavede fjollerier og hun grinede endnu mere og så lavede Liva selvfølgelig flere fjollerier osv osv
Det var så skønt at opleve at jeg helt fik tårer i øjnene
Og så legede de sammen 1/2 times tid indtil hun blev hentet.

Anmeld

17. december 2009

Ranarupta

Årh en dejlig aften!! Det var jo en perfekt jule-aften 

Og fedt med en let arbejdsdag! Jeg kan forestille mig, hvor meget det betyder, at dp-barnet accepterer Liva! Herligt!

Anmeld

17. december 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Forøvrit blev jeg SÅ glad idag. Mit ene dagplejebarn plejer bare at skrige så snart hun ser Liva, hun kan bare ikke lide hende.
Men da hun vågnede af sin lur idag og Liva var hjemme så grinede hun bare. Liva lavede fjollerier og hun grinede endnu mere og så lavede Liva selvfølgelig flere fjollerier osv osv

nej hvor dejligt!!!! Åh det har da heller ikke været sjovt det andet

Anmeld

17. december 2009

anna-jonas

Sikke en skøn aften...............rigtig familiehygge. Liva har elsket det............tænk at lege med både mor og far, uden forstyrrelser.

Blev helt misundelig, da jeg læste det.........for i går sad jeg herinde med Ida, mens Jan drønede rundt med Anna på kælken. Næste år, kan Ida forhåbentlig være med til løjerne............så hele familien kan komme ud i sneen.

Tina...........nu er der kun 1 dag til du har ferie!!!

Anmeld

17. december 2009

JustAnotherName

Nå ja, og så blev jeg da også lige pjevset   ...hehe.
Tænk at blive rørt af at læse det, hehe. Skjønno

Lyder bare viiiildt hyggeligt!

Og sikke dejligt det må være at kunne se frem til fyraften imorgen eftermiddag. Så er der familietid og julehygge. DEJLIGT !!! 

Anmeld

17. december 2009

Vingummien

Lyder bare som den perfekte sne hygge aften, og hun nød sikkert at komme senere i seng endx hun plejer når hun hyggede sig sådan.

Irritere mig lidt at vi ikek har en slæde, tror Emil vil syntes det var sjovt lige at komme en lille tur ud

Anmeld

17. december 2009

Milka

hvor lyder det bare som en fantastisk aften! 

Anmeld

17. december 2009

Klitgaard

Lyder godt nok hyggeligt

Anmeld

18. december 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Sikke en skøn aften...............rigtig familiehygge. Liva har elsket det............tænk at lege med både mor og far, uden forstyrrelser.

Blev helt misundelig, da jeg læste det.........for i går sad jeg herinde med Ida, mens Jan drønede rundt med Anna på kælken. Næste år, kan Ida forhåbentlig være med til løjerne............så hele familien kan komme ud i sneen.

Tina...........nu er der kun 1 dag til du har ferie!!!

Og nu er der kun 7 timer og 10 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.