Lykken er....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. december 2009

LauraLW

At sidde i sengen under 3 dyner, tænde levende lys, lave pebermynte te og finde lidt snacks i skabet... og så sætte en film på vente/barsels gaven fra mor (et lille fint fladskærms-tv med indbygget dvd tll soveværelset)... ahhhh the joy of juleferie

Hvad er lykken hos jer lige nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

vatten

At der ikke er nogen til at slå mig oveni hovedet hver gang, jeg går på facebook eller bay.dk, nu hvor jeg burde sidde at skrive eksamen

Anmeld

17. december 2009

frk Jensen

LauraLW skriver:

At sidde i sengen under 3 dyner, tænde levende lys, lave pebermynte te og finde lidt snacks i skabet... og så sætte en film på vente/barsels gaven fra mor (et lille fint fladskærms-tv med indbygget dvd tll soveværelset)... ahhhh the joy of juleferie

Hvad er lykken hos jer lige nu?

lige nu nyder jeg bare at jeg har verdens skønneste familie... Lykken er at jeg har det godt og at jeg har min søn hos mig

Lykken er at min familie har et godt og ikke mindst mine veninder

I weekenden skal vi hygge, være sammen og bare nyde at der er sne og der snart er juleferie..

Knus en mega lykkelig mor

Anmeld

17. december 2009

oo

at jeg fik lov at sende min eksamensopgave med posten så vi slap for at vove os til Odense og at vi skal have flæskesteg og hele svineriet INKLUSIV rødvin i aften fordi vi idag begge er gået på juleferie og at vi skal se den gamle gotiske gyser "Rebecca" i aften fordi den endelig var kommet til afhentning på biblioteket

Anmeld

17. december 2009

ekzunz

Herhjemme har vi lige været en tur i sneen. Storebror kom hjem og så fandt de kælken frem - og jeg fandt kameraet - og så har vi været i haven og lege og kælke.

Ligenu står Kenneth og bager muffins med Klara - og Lukas og jeg har lige lavet havregrynskugler. Så om 15 min. står den på Monsters vs. Aliens, muffins, tæpper og hygge i sofaen....

Men jeg bliver vist nødt til at tage lidt af min aften i brug for at kunne kalde det en hjemmearbejdsdag...

Anmeld

17. december 2009

TbCp

At jeg går på juleferie imorgen.

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uha - svært når man går alene og gravid i Århus, alle ens venner er juletravle og skriver eksamensopgaver, kæresten er væk helt frem til jul og halsbranden sniger sig frem hvert øjeblik...

Men lykken lige nu må være at vågne til små puf både udefra og indefra..

Ja, udefra er det vores dejlige Sigrid som spinder og sætter sin lille missesnude mod min næse og puster på mig til jeg vågner, og indefra er det Jonathan som er vågen sulten og synes mor skal stå op...

Rosa

Anmeld

17. december 2009

Lone Jakobsen

lykken lige nu er at Rasmus sover i sin barnevogn....dog i bag gangen pga. den kolde vind. at han er en lykkelig og glad dreng, som trivses super fint selv om hans vækst ikke var helt efter bogen.

at jeg har leget i sneen med mine store børn og bagefter drukket varm kakao i køkkenet.

at min mand endelig er begyndt at samarbejde med hans ex, så deres fælles søn kan få det bedre. han er gået langt over hvad der kan forventes af ham, og jeg er super stolt.

Anmeld

18. december 2009

LauraLW

Lykken er IKKE at skulle til glucose belastning nu... er SÅ sulten, og det er næsten tortur at se manden sidde og guffe morgenmad. Grrrr.

Anmeld

18. december 2009

wamse

Lykken er for mig,når jeg har har mine 3 børn hjemme (en på efterskole + en meget aktiv dreng, der altid skal et eller andet) og bare kan følge med i, hvor helt unikke og vidunderlige de er Lykken er at have et hjem nu, hvor der er roen til at være mig og have muligheden for at nyde mine børn.

Lykken er at have fået muligheden for at få fundet fred med min far, inden kræften tager ham fra os.

Lykken er at have mine gode venner, som bare har været der for mig, og lykken er at mærke vildt fremmede mennesker række en hånde frem, når man har brug for det

Jeg har så mange ting, hvor jeg nu mærker jeg er lykkelig ved. Alt dette har jeg oplevet inden for kort tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.