Hævet øjenlåg....hjææælp! av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

skoust

skriv lige hvordan det kommer til at gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

vatten

Jeg har prøvet det. Det var et bygkorn/betændelse i en "hårgang" fra en øjenvippe. Så vidt jeg husker, fik jeg nogle øjendråber dertil..?

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

hmm.. måske betændelse i en tårekanal? det kan gøre MEGA ondt...

Jeg har engang haft et øje der så sådan ud (faktisk to ), efter jeg havde haft en ny mascara på! Jeg kan åbenbart ikke tåle det der hvide forlænger noget man putter under, så jeg lignede Quasimodo i en uge

På med sneskoene og afsted til lægen med dig!

Ja, du har nok ret. Men puha, hvor har jeg ikke lyst til at gå udenfor i det vejr.

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
RikkeØ skriver:

Ja, du har nok ret. Men puha, hvor har jeg ikke lyst til at gå udenfor i det vejr.

nej, det er rarest at blive inde og hygge!

Men det bliver jo desværre nok ikke bedre uden behandling.

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Nej, så må vi se om jeg kan komme igennem. kun 30 minutters telefontid idag fra kl. 13....

Opdatering følger :-)

Anmeld

17. december 2009

skoust

så er det ikke nu jeg skal fortælle dig at jeg lige har været ude i 2 timer og jeg kom hjem med våde strømper og bukser og f**k hvor er der bare koldt.. tag meget varmt tøj på.. husk vanter og gode vinter støvler.. for der er rigtig glat... men rigtig god tur! skal nok tænke på dig jeg sidder her hjemme under dynen med varmt kakao.. og jeg skal ikke ud mere idag!!

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

skoust skriver:

så er det ikke nu jeg skal fortælle dig at jeg lige har været ude i 2 timer og jeg kom hjem med våde strømper og bukser og f**k hvor er der bare koldt.. tag meget varmt tøj på.. husk vanter og gode vinter støvler.. for der er rigtig glat... men rigtig god tur! skal nok tænke på dig jeg sidder her hjemme under dynen med varmt kakao.. og jeg skal ikke ud mere idag!!

Hehe. Tak for den

Ja, men begynder allerede at ligge tøj frem så. Tror da vist jeg skal glemme alt om at få en barnevogn med, så knægten må komme i slyngen, det varmer også så dejligt om maven.

Så snupper jeg da bare den varme kakao når jeg kommer hjem.... hvis det altså bliver idag de har tid til at se mig.

Anmeld

17. december 2009

skoust

nej tror heller ikke du skal regne med at få barnevognen ud i det her vejr.. her er det ihvertfald helt forfærdeligt ja det med slyngen lyder rigtig hyggeligt...

ja glæd dig til du kommer hjem igen.. jeg hygger stadig..

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Nå, gad vide om hele Odenses pensionister skal have udskrevet varmedumke eller hvad der sker.(jeg undeskylder på forhånd, hvis jeg har stødt nogen) Men igennem til lægen, kan man ihvertfad ikke komme.

Så må forsøge mig med noget kamillethe kompres og evt. prøve at ringe til morgen hvis det overhovedet ikke er blevet bedre.

Øv bøv. Men får lov til at blive hjemme, hurra

Anmeld

17. december 2009

Anitta J

RikkeØ skriver:

Ja, vågnede i morges med et øje der knap nok kunne åbnes. Mit øjenlåg er helt hævet, og ved ikke hvad jeg skal gøre ved det.

Mit øje er rigtig ømt, og det er meget generende.

Nogen der har prøvet det samme og nogen gode ideer?

Tilføjer lige et billede:

hejsa jeg er allergiker og har indimellem vågne op med sådan et øje eller 2, der har jeg bare ået at vide at det er en allergisk reaktion på noget jeg er overfølsom over for... det plejer at hjælpe hvis jeg bare tager en allergipille

mi øje ser ud som dit når jeg har det, og der er det også kun øjelåget og så det helt blødt men ømt når man rør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.