Lidt sne=godt - Meget sne=bøvl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Bom

Hej Tøser..

Ja jeg synes at lidt sne er godt, men meget sne giver en masse bøvl..

Jeg var taget på arbejde idag, da jeg arbejder i hjemmeplejen, og de ældre skal jo op, sne eller ej..

Vi har nogle rigtig gode og fine biler (Mercedes benz) og vi kørte nødplaner idag, dagen startede med at jeg sad fast ved nummer 2 borger, hendes mand hjalp mig så fri, derefter skøjtede vi rundt og fik hjælp af en sne plov til og komme ud til en borger..

Men kl.10 blev jeg sendt hjem fra arbejde, da jeg er den der bor længst væk og på landet.. Men det skulle tage en hel time og komme hjem, og jeg sad da også fast i en sne drive 800 meter fra mit hus, så måtte ringe til min far som kom og hjalp mig fri..

Så derfor synes jeg at alt det her sne er for meget, hva synes i??

Knus Maria som lige nu hader SNE...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

FrkC

Uha, det lyder som om sneen er imod dig  Jeg elsker sne og kan næsten ik få nok af det  Desværre har vi ik på mors fået det der ligner en snedrive. Vi har i vores have ca. 20 snefnug der ligger  Vil så gerne ha noget mere..

Anmeld

17. december 2009

Bom

Tandfeen i forklædning skriver:

Uha, det lyder som om sneen er imod dig  Jeg elsker sne og kan næsten ik få nok af det  Desværre har vi ik på mors fået det der ligner en snedrive. Vi har i vores have ca. 20 snefnug der ligger  Vil så gerne ha noget mere..

Sneen har været meget i mod mig..

Men sys da du skal ha et sne billede hjemme fra mig af..

Så kan du se at du godt må få lidt sne herfra..

Det sidste billede er fra min gårdsplads, ja bilen kom ikke længere..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

KÆFT der er meget sne søde!

Kan godt forstå du synes det er lidt i overkanten. Men så må du gøre som mig - bliv hjemme og hyg dig!

kram

Anmeld

17. december 2009

TbCp

Mini-Terp skriver:

Hej Tøser..

Ja jeg synes at lidt sne er godt, men meget sne giver en masse bøvl..

Jeg var taget på arbejde idag, da jeg arbejder i hjemmeplejen, og de ældre skal jo op, sne eller ej..

Vi har nogle rigtig gode og fine biler (Mercedes benz) og vi kørte nødplaner idag, dagen startede med at jeg sad fast ved nummer 2 borger, hendes mand hjalp mig så fri, derefter skøjtede vi rundt og fik hjælp af en sne plov til og komme ud til en borger..

Men kl.10 blev jeg sendt hjem fra arbejde, da jeg er den der bor længst væk og på landet.. Men det skulle tage en hel time og komme hjem, og jeg sad da også fast i en sne drive 800 meter fra mit hus, så måtte ringe til min far som kom og hjalp mig fri..

Så derfor synes jeg at alt det her sne er for meget, hva synes i??

Knus Maria som lige nu hader SNE...

Jamen nu arbejder både min mand og jeg hjemmefra, så vi har heldigvis ikke problemer med at komme til arbejde
Det er så mere mine dagplejebørns forældre der må skøjte afsted

Anmeld

17. december 2009

Bom

Caroline86 skriver:

KÆFT der er meget sne søde!

Kan godt forstå du synes det er lidt i overkanten. Men så må du gøre som mig - bliv hjemme og hyg dig!

kram

Ja der er bare mega meget sne, og så fyer det, så det gør det ikke bedre..

Jeg får desværre bare dårlig samvittighed over at blive hjemme fra arbejde, de ældre skal jo gerne have hjælp..  Nu må vi se om jeg bliver kaldt på arbejde imorgen..

Men lige nu vil jeg gå ud og bage en kage og så hygge mig lidt med det..

Knus herfra.

Anmeld

17. december 2009

Mumto3

Vi købte hus her i foråret og flyttede ind i det i august. Det er en helt vild fornemmelse at sidde inde i sit EGET hus og kigge ud i SIN EGEN have og se alt det sne. I går aftes kunne min mand og jeg slet ikke komme iseng, for vi måtte bare stå i vindnuet og kigge og kigge og kigge. -og guuud hvor jeg dog føler mig voksen og 'sat' når jeg sådan er blevet husejer og skal skovle sne!!! (men hva´? jeg er jo også gift på 8 år og har 3 små børn og bliver 40 næste gang, så jeg kan vel ikke blive ved med at bilde mig selv ind at jeg 'næsten' er 18 endnu.)

-og så må jeg sige: vores have er bare SÅ smuk, og med indbygget kælkebakke til børnene. Perfekt!

Anmeld

17. december 2009

4kløver

Her er to af mine børne sendt hjem igen da de har lukket skolen og glade er de... Men deres kælke er sneet inde

Anmeld

17. december 2009

Millebasse

Jeg elsker sne!!!

Her har vi så meget, at vi er sneet inde.. Vores vej er fuldstændig sneet til. Har lige været ude og hjælpe et tysk par som sad fast på vejen og nu sidder der en lastbil fast..

Vores egen bil at fyet til, så den kommer ikke lige fri foreløbig.. Er mere spændt på om manden kan komme hjem fra arbejde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.