Det er altså lidt pinligt... (gravid og følsom)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Corn

Jeg kan blive virkelig pissed, når tiden kommer om efteråret, og mus og rotter søger varmere bolig, hvilket ofte vil sige MIN bolig. De larmer og ødelægger en masse.

Men gravid og total følsom, fandt jeg en lille forhutlet og frysende mus i vores bryggers her til morgen. Den puttede sig op af døren til garagen. Den orkede ikke engang at stikke af. Selv ungerne kunne stå og kigge på den, uden den flygtede...

Så jeg har gemt den i spand i garagen.

Min mand himlede op i tlf at jeg skulle smide den udenfor, men det kunne jeg altså ikke nænne.

Der er jo snestorm og selv hunden vil ikke være ude.

Majken 11+6 ifølge NF igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe, hvor er du god af dig   Jeg ville heller ikke kunne - men jeg er jo også gravid og følsom som dig

Anmeld

17. december 2009

mukka88

eeehh..

Tror faktisk jeg ville havde gjordt det samme som dig!!!

Stakkels lille mus..

Anmeld

17. december 2009

mariamiss6

Gravid eller ej, jeg kunne aldrig nænne det.... Jeg kunne jage den ud af mit hjem, altså selve huset, men jeg ville altid sætte en et sted hvor den havde en ærlig chance.... Sådan er jeg bare....

Jeg sætter musefælder op, og hvis den går i (1 under køkkenvasken) så er den selv ude om det, men så er den jo også død kan man sige...

Men hvis jeg fandt en, sådan som du beskriver dér, så havde jeg sgu også til enhver tid sat den et sted hvor den ikke generede mig, og hvor den havde en lidt læ og varme.... Meeeen jeg vill eogså have bedt den om at lade mit julepynt stå i fred nede i skurrummet....

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

tror også jeg havde gjort det samme.... Også inden jeg blev gravid faktisk

Selvom det er skadedyr kan man jo ikke bare smide dem ud i snestorm hihi

knus Caroline 29+6

Anmeld

17. december 2009

lillemunk

Griner hvor er du bare god
Men jeg er ikke et hak bedre selv.... jeg banker på skrælle spanden, inden jeg går i den, for jeg skulle nødig forstyrre
Men har smæk fælder og der dør de jo... men jeg slår dem ikke ihjel selv.
Jeg kan bare ikke.

Anmeld

17. december 2009

Mutti2

Macaab skriver:

Jeg kan blive virkelig pissed, når tiden kommer om efteråret, og mus og rotter søger varmere bolig, hvilket ofte vil sige MIN bolig. De larmer og ødelægger en masse.

Men gravid og total følsom, fandt jeg en lille forhutlet og frysende mus i vores bryggers her til morgen. Den puttede sig op af døren til garagen. Den orkede ikke engang at stikke af. Selv ungerne kunne stå og kigge på den, uden den flygtede...

Så jeg har gemt den i spand i garagen.

Min mand himlede op i tlf at jeg skulle smide den udenfor, men det kunne jeg altså ikke nænne.

Der er jo snestorm og selv hunden vil ikke være ude.

Majken 11+6 ifølge NF igår

Hahaha.... Hvor er du bare sød

Det ved jeg ikke om jeg kunne. Underligt nok er jeg gået hen og blevet rædselslangen for de små dyr.... Men hvis den havde siddet som du fortæller om, havde jeg nok heller ikke kunnet

Knus

Anmeld

17. december 2009

Low

Nuur hvor er du sød.!!

Anmeld

17. december 2009

Sisley

Hvor er det sødt - jeg blev varm helt ud i fingerspidserne! Det er sådan noget vi skal have mere af!

Anmeld

17. december 2009

Mira0911

Hvor sødt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.