lægevagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. december 2009

SaNiNa

Nogen som ved hvornår man ikke kan ringe til dem mere. Min egen lægen åbner først kl 10 og jeg har fået sådan en omgang blærebetændelse så jeg ikke kan side stå eller ligge.

Og så ville jeg jo meget gerne i hurtig behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Valle81

Sanne og Nicklas skriver:

Nogen som ved hvornår man ikke kan ringe til dem mere. Min egen lægen åbner først kl 10 og jeg har fået sådan en omgang blærebetændelse så jeg ikke kan side stå eller ligge.

Og så ville jeg jo meget gerne i hurtig behandling

Du kan nok ikke ringe til dem mere idag, da lægerne ofte har tefontid fra kl 0800 om morgenen.

Så du skal ringe til lægen og snakke med ham her i tlf tid, så mon ikke han skriver penicillin ud til dig, som du kan hente på apoteket kl 10 når de åbner:0)

Anmeld

17. december 2009

ekzunz

Man kan ringe til lægevagten fra kl. 16.00 - 08.00, så du må vente på din egen læge.

Anmeld

17. december 2009

SaNiNa

Kan ikke ringe til min egen læge før kl 10 om torsdagen og ved han udskrive dt med det sammen plejer ellers at have et kæmpe lager men nu når jeg ammer må jeg ikke tage den som jeg ellers plejer at bruge.

og tak for jeres svar piger må bare under dynen til at åbner

Anmeld

17. december 2009

Valle81

Kan ikke ringe til min egen læge før kl 10 om torsdagen og ved han udskrive dt med det sammen plejer ellers at have et kæmpe lager men nu når jeg ammer må jeg ikke tage den som jeg ellers plejer at bruge.

og tak for jeres svar piger må bare under dynen til at åbner

Hmm det var mærkeligt. Min læge har hverdag tlf tid fra 0800-0900 hvor mankan tale direkte med lægen, og derefter så er det kun sekretærenen man får fat i til tidsbestilling og sådan:0)

Men under alle omstændigheder, så rigtig god bedring:0)

Anmeld

17. december 2009

Diana...

Valle81 skriver:

Hmm det var mærkeligt. Min læge har hverdag tlf tid fra 0800-0900 hvor mankan tale direkte med lægen, og derefter så er det kun sekretærenen man får fat i til tidsbestilling og sådan:0)

Sådan er det os her 

Anmeld

17. december 2009

SaNiNa

Valle81 skriver:

Tak det bliver en dag på sofaen kommer jo nok ikke rigtig nogen steder med alt det sne

sådan er det osse alle andre dag ellers hvis vi ringer efter 9 så kan vi osse komme til at tale med vores læge. men on torsdagen har de først åben kl 10.

Anmeld

17. december 2009

Ni-ko-li-ne

Tak det bliver en dag på sofaen kommer jo nok ikke rigtig nogen steder med alt det sne

sådan er det osse alle andre dag ellers hvis vi ringer efter 9 så kan vi osse komme til at tale med vores læge. men on torsdagen har de først åben kl 10.

er der ikke en sekretær der tager telefonen? de kan godt forny recepter

Anmeld

17. december 2009

SaNiNa

ka-ri-na skriver:

er der ikke en sekretær der tager telefonen? de kan godt forny recepter

nop de har helt lukket til kl 10 og nu kan jeg så ikke komme igennem

Anmeld

17. december 2009

Ni-ko-li-ne

nop de har helt lukket til kl 10 og nu kan jeg så ikke komme igennem

sært..... hvad fisme skal man så gøre?

ja der er sikkert mange som ringer lige nu.... jeg plejer at vente ½ time inden jeg ringer.... får SPAT af at ringe 1000 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.