Skal jeg slå alarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Lærke90

Ja som spørgsmålet lyder er jeg i tvivl om jeg skal "slå alarm" og få ringet til jordemoderen eller fg..

Jeg er i dag 40+4. Siden jeg var i uge 36 har jeg kun taget 200g på. Vægten har faktisk været konstant men de sidste par uge har jeg tabt dem i stedet for.

Ved godt at det handler om sølle gram, og er også derfor jeg er i tvivl om det er noget som jeg skal reagere på.. Snakkede med min jordemoder om det, da jeg var der henne i sidste uge. Hun lød ikke bekymret, så længe jeg spiste.

Men det er vel fordi den bette tager det sidste hun skal bruge her inden fødslen? Går næsten udfra at hvis det var min moderkage (der svigtede), så ville vægt tabet være meget større.. Mærker hende i hvert fald hver dag stadig.

Hvad ville i gøre i denne situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

eirene

Jeg tror du skal lytte til din jordemor. Jeg tror ikke der er noget at være bekymret for når du mærker liv hele tiden. Tror du måske bare er utålmodig efter at få hende ud...

Held og lykke

Irene

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lærke90 skriver:

Ja som spørgsmålet lyder er jeg i tvivl om jeg skal "slå alarm" og få ringet til jordemoderen eller fg..

Jeg er i dag 40+4. Siden jeg var i uge 36 har jeg kun taget 200g på. Vægten har faktisk været konstant men de sidste par uge har jeg tabt dem i stedet for.

Ved godt at det handler om sølle gram, og er også derfor jeg er i tvivl om det er noget som jeg skal reagere på.. Snakkede med min jordemoder om det, da jeg var der henne i sidste uge. Hun lød ikke bekymret, så længe jeg spiste.

Men det er vel fordi den bette tager det sidste hun skal bruge her inden fødslen? Går næsten udfra at hvis det var min moderkage (der svigtede), så ville vægt tabet være meget større.. Mærker hende i hvert fald hver dag stadig.

Hvad ville i gøre i denne situation?

Hej søde

Jeg ville ikke være bekymret, din jordmoder var jo heller ikke bekymret Desuden så, bare du spiser som du skal, så er det  i pricippet ligemeget hvad du tager på, bare du spiser

Men du skal ikke holde dig tilbage, hvis du er bekymret.. De vil mere end gerne besvare dine spørgsmål, både din jordmoder og dem der sidder på fødegangen

herfra

Anmeld

17. december 2009

Lærke90

ja i har nok ret.. blev bare så forstrækket i morges da jeg stod på vægten og den sagde 67,9kg og jeg i søndags vejede 68,3kg. og at jeg i de 4 uger før det havde en konstant vægt på 68,1kg

Tak for svarene..  det lettede i hvert fald lidt. Tror også jeg er ved at være lidt pylret fordi jeg gerne vil have hende ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.