Hjælp til babyaktiviteter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Barbamama

åh jeg har haft det på samme måde. Jeg har faktisk måtte lære at lade hende ligge lidt selv engang imellem. Og det nyder hun også. De kan jo også have brug for en pause fra os mødre der vil vores børn det bedste HELE TIDEN: Hi hi. Jeg tror du er en fantastisk mor. Du gør det helt rigtige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Nybagt mor

Jamen jeg går da også rundt med den tanke om min 1,5 årige søn bliver stimuleret rigtigt, nok osv.

Får jo nærmest dårlig samvittighed hvis han ligger mere end 15 min i vuggen alene - også selvom han bare ligger og kigger på uroen

Anmeld

18. december 2009

Dansker i England

ok, godt jeg ikke skal være bekymret. Man vil jo bare sit barn det bedste .

Ang slynge osv så købte jeg en bæresele til hende, men har aldrig brugt den, da jeg ikke synes den er behagelig at gå med overhovedet. Andre der også har det sådan?

Anmeld

18. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Dansker i England skriver:

ok, godt jeg ikke skal være bekymret. Man vil jo bare sit barn det bedste .

Ang slynge osv så købte jeg en bæresele til hende, men har aldrig brugt den, da jeg ikke synes den er behagelig at gå med overhovedet. Andre der også har det sådan?

En slynge/vikle er så meget bedre, den smyger sig om kroppen på en måde som bæreselen slet ikke gør.

Spørg endelig hvis der er noget du vil vide, ved der også er et par andre slyngebrugere herinde.

Anmeld

18. december 2009

Dansker i England

RikkeØ skriver:

En slynge/vikle er så meget bedre, den smyger sig om kroppen på en måde som bæreselen slet ikke gør.

Spørg endelig hvis der er noget du vil vide, ved der også er et par andre slyngebrugere herinde.

Går du så med barnet foran på maven eller på ryggen? For det må da være svært at lave noget med barnet på maven, eller hvad?

Anmeld

18. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Dansker i England skriver:

Går du så med barnet foran på maven eller på ryggen? For det må da være svært at lave noget med barnet på maven, eller hvad?

Jamen der findes jo en masse forskellige slags. Du kan både have barnet på maven, på ryggen, på hoften you name it.

Det kan sagtens lade sig gøre at lave noget med et barn på maven, især når de selv kan holde hovedet og følge med i det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.