kan man.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.153 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

måske et mærkeligt spørgsmål, men kan man mærke når hovedet sætter sig fast??

jeg ligger på sofaen og lige pludselig møver han vildt derinde, og det stikker og er vildt ubehageligt i mit underliv, kan mærke han møver helt nede, føler næsten jeg kan mærke han omme ved numsen, det er meget ubehageligt...han lå langt nede med hovedet i forvejen, men ikke fast.

er der nogen som har prøvet noget lignene..??

knus karina 32+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lytter lige med her Har det på samme måde lige nu faktisk

Anmeld

16. december 2009

MoarTNoah

karina22 skriver:

jeg ligger på sofaen og lige pludselig møver han vildt derinde, og det stikker og er vildt ubehageligt i mit underliv, kan mærke han møver helt nede, føler næsten jeg kan mærke han omme ved numsen, det er meget ubehageligt...han lå langt nede med hovedet i forvejen, men ikke fast.

knus karina 32+2

Jeg følger osse lige med

Sådan som du forklarer det lyder som mine plukkeveer føles.. så måske det er det..

37+0

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sabrina17 skriver:

Lytter lige med her Har det på samme måde lige nu faktisk

bare i orden

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

KatrineR skriver:

Jeg følger osse lige med

Sådan som du forklarer det lyder som mine plukkeveer føles.. så måske det er det..

37+0

ja måske, det føles lidt som svage mens smerter lige nu..

det er anden gang jeg er gravid, men har ikke prøvet det her før, men nichlas lå heller ikke med hovedet nedaf, måske derfor. der sku ikke gerne gå noget igang i det snevejr..

du skal da snart føde var, du må være spændt efterhånden..

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

KatrineR skriver:

Jeg følger osse lige med

37+0

glemte lige at sige at det ikke er plukveer, dem har jeg også. der forgår et eller andet i mit unerliv..

Anmeld

16. december 2009

MoarTNoah

karina22 skriver:

ja måske, det føles lidt som svage mens smerter lige nu..

det er anden gang jeg er gravid, men har ikke prøvet det her før, men nichlas lå heller ikke med hovedet nedaf, måske derfor. der sku ikke gerne gå noget igang i det snevejr..

du skal da snart føde var, du må være spændt efterhånden..

Første gang jeg er gravid, så kan ikke komme med "bedre råd"

men mine plukkeveer føles hvertfald sådan.. .. smiler..

Nej der skal helst ikke gå noget igang i det her vejr, det ville være super ærgeligt at sidde fast et eller andet sted i sneen og føde i en bil..

Jaa præcis 3 uger til termin idag, glæder mig rigtig meget, men lige nu er jeg nok mere hvad man vil kalde utålmodig.. hehe

Anmeld

17. december 2009

Maise

karina22 skriver:

knus karina 32+2

Jeg er 36+5 og min baby står fast med hovedet. Hver gang hun drejer det frem og tilbage får jeg jag helt ned i skeden og føler noget er på vej ud. Det er mest om aftenen når jeg ligger på sofaen at det kommer. På sygehuset siger de at det er fordi at hovedet står fast og når hun bevæger det presser det på bækkenbundsmuskulaturen, og at det kan sagtens være smertefuldt. Måske er det det du kan mærke

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

KatrineR skriver:

Første gang jeg er gravid, så kan ikke komme med "bedre råd"

men mine plukkeveer føles hvertfald sådan.. .. smiler..

Nej der skal helst ikke gå noget igang i det her vejr, det ville være super ærgeligt at sidde fast et eller andet sted i sneen og føde i en bil..

Jaa præcis 3 uger til termin idag, glæder mig rigtig meget, men lige nu er jeg nok mere hvad man vil kalde utålmodig.. hehe

det kan jeg godt forstå at du er.. det bliver dejligt når bebs kommer..

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Maise skriver:

Jeg er 36+5 og min baby står fast med hovedet. Hver gang hun drejer det frem og tilbage får jeg jag helt ned i skeden og føler noget er på vej ud. Det er mest om aftenen når jeg ligger på sofaen at det kommer. På sygehuset siger de at det er fordi at hovedet står fast og når hun bevæger det presser det på bækkenbundsmuskulaturen, og at det kan sagtens være smertefuldt. Måske er det det du kan mærke

det lyder meget som sådan noget, har heller ikke så ondt i dag, kun meget svage mens smerter når jeg bevæger mig, så det ku godt tyde på at han satte sig fast i går, han rykker sig heller ike fra side til side mere når han bevæger sig. men hold da op det stikker når han laver en bestemt bevægelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.