Trine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2009

mariamiss6

Det er satme heldigt du er skrigene rød på min side af skærmen, ellers ville jeg jo ikke vide du var her....

Hvorfor ha du skiftet navn? og hvorfor Trine trille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

oo

jamen altså...jeg havde endnu et af mine "DER SKAL SKE NOGET NUUUUUUUU!" anfald for nogle dage siden, og eftersom hele huset blev rykket helt totalt rundt for nogle måneder siden (og fordi Søren nægter at hjælpe mig med at rykke rundt igen allerede) og størstedelen af hårpragten røg for en måned siden, så var der ikke så meget andet at ændre end mit profil navn herinde

og Trine Trille fordi Trine Trille er verdens sejeste lille pige der går ud i verden med sin guitar og finder den røde og den gule og den sorte tiger og får dem til at synge og danse til sin musik  (en historie på bånd jeg hørte HELE tiden da jeg var barn) og så tænkte jeg, at jeg kunne godt bruge lidt Trine Trille sejhed i mig, så...ja, det er forklaringen, en god lang og indviklet en af slagsen

Anmeld

16. december 2009

oo

men jeg har også skrevet det er mig der er tjuhl i min statusbesked

Anmeld

16. december 2009

mariamiss6

Hehe.... Næh det var ikke indviklet, jeg forstod da sagtens hvad du mente, og kan levende forestille mig søren med hænderne i siden

Anmeld

17. december 2009

Mira0911

Havde ikke observeret din status... Men tænkte... Ny bruger da jeg så Trine Trille....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.