Puha det bliver vist knebent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. december 2009

TbCp

Har bestilt en t-shirt hjem til min lillebror, en helt bestemt en han ønskede sig som ikke kan fåes herhjemme.
Den blev bestilt 29/11.... den er ikke nået frem endnu.
Har fået et track and trace nummer og har kunne følge lidt med i hvor den var henne i verden. D. 4. dec. står der så at den er sendt afsted mod Danmark fra Shanghai... Hmm jeg venter og venter og så idag er den ENDELIG nået til Danmark og er nu "under toldbehandling" ved post Danmark.... håber godt nok at den inden længe lander herhjemme så han kan nå at få den i julegave.
Heldigt nok at jeg bestilte den i så god tid.
SÅ HAR HAN DÆLME BARE AT BLIVE GLAD FOR DEN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

oo

åh altså, det er lige til at få dårlige nerver af det der med posthuse og december Søren kom ind med noget gemt under jakken idag ude fra postkassen og spurgte hvor han kunne gemme min julegave så jeg ikke fandt den - men den kom vist også kun fra england af

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Trine Trille skriver:

åh altså, det er lige til at få dårlige nerver af det der med posthuse og december Søren kom ind med noget gemt under jakken idag ude fra postkassen og spurgte hvor han kunne gemme min julegave så jeg ikke fandt den - men den kom vist også kun fra england af

Uhhh spændende, har du nogen ide om hvad det er?

Carsten plejer at være ude og købe min gave d. 23. dec Men han plejer dog alligevel at være kanon god til at finde  gaver

Anmeld

16. december 2009

oo

TbCp skriver:

Uhhh spændende, har du nogen ide om hvad det er?

Carsten plejer at være ude og købe min gave d. 23. dec Men han plejer dog alligevel at være kanon god til at finde  gaver

søren plejer også at være ude den 23. og på mirakuløs vis er hans gaver også altid sådan helt "nej altså, jeg vidste jo slet ikke at det var det her jeg ønskede mig!"

jeg troooooor måske det er bøger. altså fordi jeg havde skrevet nogle bøger ned og så en aften spurgte han hvordan jeg brugte amazon og så sagde han "men nu kan du sikkert gætte hvad du får", men så tænker jeg også, at han ved jeg går fuldkommen i koma for at regne gaverne ud, så måske han har sagt det forat føre mig på vildsporhan sagde også, at når vi skal til svendborg imorgen, så skal han købe noget "ekstra".... jeg tænker aaaaaalt for meget på gaver

forresten, jeg er blevet så forelsket i Liva med de der alfevinger på ryggen, at jeg skal til svendborg imorgen og se om jeg kan finde nogen til Carla i ekstra julegave

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Trine Trille skriver:

søren plejer også at være ude den 23. og på mirakuløs vis er hans gaver også altid sådan helt "nej altså, jeg vidste jo slet ikke at det var det her jeg ønskede mig!"

jeg troooooor måske det er bøger. altså fordi jeg havde skrevet nogle bøger ned og så en aften spurgte han hvordan jeg brugte amazon og så sagde han "men nu kan du sikkert gætte hvad du får", men så tænker jeg også, at han ved jeg går fuldkommen i koma for at regne gaverne ud, så måske han har sagt det forat føre mig på vildsporhan sagde også, at når vi skal til svendborg imorgen, så skal han købe noget "ekstra".... jeg tænker aaaaaalt for meget på gaver

forresten, jeg er blevet så forelsket i Liva med de der alfevinger på ryggen, at jeg skal til svendborg imorgen og se om jeg kan finde nogen til Carla i ekstra julegave

Jeg elsker julegaver, både at købe dem og selv pakke dem, ekstra fint, ind.... men for pokker hvor jeg også elsker at få dem... hvis Carsten købte dem før d. 23. ville jeg nok også komme til at lede lidt efter dem og mærke på dem så måske det er meget godt.

Hendes vinger er forøvrigt købt i H&M, men man kan vist få nogle mange steder... jeg ELSKER feer, så tror måske hun bliver en lille klokkeblomst til fastelavn.... så længe JEG endnu kan bestemme hvad hun skal klædes ud som

Anmeld

16. december 2009

oo

coolio! jeg tænkte også at jeg måtte starte i h&m og arbejde mig frem derfra jeg er en pakkepiller uden hæmninger, jeg formåede at pakke en gave fra min mor helt ud og helt fint ind igen en dag jeg skulle passe hendes katte (men hun gir EKSTREM dårlige gaver, så det er altså meget godt at vide på forhånd så man kan finde en grimasse der passer!!)

Anmeld

16. december 2009

oo

her er lige et billede som bevis på min mors ringe gavesans, alle de her ting Søren har på fik jeg i en julekasse sidste år (løbestift, som jeg aldrig har brugt i hele mit liv, et hårspænde på størrelse med en ufo, øreringe med clips - selvom jeg har huller i ørerne og et hvidt sjal, som egentlig var okay, jeg havde det bare allerede i sort....den blå øjenskygge er min egen )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Trine Trille skriver:

coolio! jeg tænkte også at jeg måtte starte i h&m og arbejde mig frem derfra jeg er en pakkepiller uden hæmninger, jeg formåede at pakke en gave fra min mor helt ud og helt fint ind igen en dag jeg skulle passe hendes katte (men hun gir EKSTREM dårlige gaver, så det er altså meget godt at vide på forhånd så man kan finde en grimasse der passer!!)

Det har jeg måske også kommet til at gøre før men jeg er altså RIGTIG god til at pakke dem ind igen så det slet ikke kan ses at de har været åbnet

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Trine Trille skriver:

her er lige et billede som bevis på min mors ringe gavesans, alle de her ting Søren har på fik jeg i en julekasse sidste år (løbestift, som jeg aldrig har brugt i hele mit liv, et hårspænde på størrelse med en ufo, øreringe med clips - selvom jeg har huller i ørerne og et hvidt sjal, som egentlig var okay, jeg havde det bare allerede i sort....den blå øjenskygge er min egen )

Hahaha det er fantastisk!!!!

Anmeld

17. december 2009

Bondepigen

Trine Trille skriver:

Den skæggede dame.... Hvor er hØn laber.. Det var da godt din mor kunne købe dig en gave, som passede på en prik til Søren!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.