NAIIIII hvor fint 

Hvor dejligt!!! Han er altså en guttermand, din Søren
Det bliver da vildt hyggeligt!
Jeg er lidt i æv-humør selv... Niklas var jo nødt til at rejse til Stockholm i mandags og starte på sit nye job, og i dag har jeg bare savnet ham rigtig rigtig meget... Ikke særligt sjovt at rende alene og gravid rundt i Århus med kalenderen fyldt med aflyste kæresteplaner, romantisk snevejr udenfor og juletravle venner som ikke har tid før i weekenden
Jeg skal også have en veninde med til 3Dscanning på mandag fordi han skulle afsted... Og så skal jeg tage turen til Stockholm alene d.23. i julehelvedet... Og han er så træt og trist selv deroppe at han ikke rigtig har overskud til at være omsorgsfuld i telefonen, men er lidt for nærtagende og i forsvar 
Dum dum dag, så tak for den søde historie om kærlighed 
Knus fra hængemulen
Åhhh..hvor jeg kender det med hårdtarbejdende kærester alt for godt.
Her i huset har han fri kl.20 i aften. KL.20!!! Og der er alligevel ingen i biksen, da ingen kan komme frem pga. sneen og der frarådes AL kørsel.
Havde ellers en drøm om at vi skulle gå og bage julekager, høre julemusik og jule-hygge dagen lang. Men det er der ikke så meget overskud til når han kommer så sent hjem, så vil han hellere bare slappe af (forståeligt nok).
Så tror han skal forkæles med en kop varm kakao og hjemmebagte boller når han engang kommer hjem 
Det er noget værre noget med de mænd der hele tiden skal arbejde. Også et par julenisser herfra 

Rikke (som vist nok har spist for mange brændte mandler idag
)
Anmeld