ih altså (Rosa)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. december 2009

oo

så sidder man ved aftensmaden og breder sig med fortællinger om hvor fantastisk en kæreste Rosa er (ja for svenskeren, ikke for mig altså) og hvor GOD en julegave hun har udtænkt til ham og så siger Søren rigtig glad "min julegave til dig er også at vi skal holde jul hjemme hos din familie"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

mariamiss6

Heheheheh, tossede mand....

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trine Trille skriver:

så sidder man ved aftensmaden og breder sig med fortællinger om hvor fantastisk en kæreste Rosa er (ja for svenskeren, ikke for mig altså) og hvor GOD en julegave hun har udtænkt til ham og så siger Søren rigtig glad "min julegave til dig er også at vi skal holde jul hjemme hos din familie"

NAIIIII hvor fint

Hvor dejligt!!! Han er altså en guttermand, din Søren Det bliver da vildt hyggeligt!

Jeg er lidt i æv-humør selv... Niklas var jo nødt til at rejse til Stockholm i mandags og starte på sit nye job, og i dag har jeg bare savnet ham rigtig rigtig meget... Ikke særligt sjovt at rende alene og gravid rundt i Århus med kalenderen fyldt med aflyste kæresteplaner, romantisk snevejr udenfor og juletravle venner som ikke har tid før i weekenden Jeg skal også have en veninde med til 3Dscanning på mandag fordi han skulle afsted... Og så skal jeg tage turen til Stockholm alene d.23. i julehelvedet... Og han er så træt og trist selv deroppe at han ikke rigtig har overskud til at være omsorgsfuld i telefonen, men er lidt for nærtagende og i forsvar

Dum dum dag, så tak for den søde historie om kærlighed

Knus fra hængemulen

Anmeld

16. december 2009

wamse

Rosa skriver:

NAIIIII hvor fint

Hvor dejligt!!! Han er altså en guttermand, din Søren Det bliver da vildt hyggeligt!

Jeg er lidt i æv-humør selv... Niklas var jo nødt til at rejse til Stockholm i mandags og starte på sit nye job, og i dag har jeg bare savnet ham rigtig rigtig meget... Ikke særligt sjovt at rende alene og gravid rundt i Århus med kalenderen fyldt med aflyste kæresteplaner, romantisk snevejr udenfor og juletravle venner som ikke har tid før i weekenden Jeg skal også have en veninde med til 3Dscanning på mandag fordi han skulle afsted... Og så skal jeg tage turen til Stockholm alene d.23. i julehelvedet... Og han er så træt og trist selv deroppe at han ikke rigtig har overskud til at være omsorgsfuld i telefonen, men er lidt for nærtagende og i forsvar

Knus fra hængemulen

Årh søde du da, sender dig lige en stor krammer fra mig i det indesneede Haderslev 

Som bonus får du lige et par nisser med i handlen

Anmeld

16. december 2009

Moderator

wamse skriver:

Årh søde du da, sender dig lige en stor krammer fra mig i det indesneede Haderslev 

Som bonus får du lige et par nisser med i handlen

Så er mit humør opppe på lige præcis 2 nisser nu   Mange tak!!!

Humørbarometer:

Anmeld

16. december 2009

Sees

Rosa skriver:

Så er mit humør opppe på lige præcis 2 nisser nu   Mange tak!!!

Humørbarometer:

ihh, Rosa, din stakkel ..
Jeg sidder også helt alene.
Emil er hjemme ved mormor og morfar, og skulle egentlig have været hjemme her til aften, men jeg ville ikke have at de kørte ud i det her vejr, så han kommer først hjem engang imorgen

Men bliver du alt for ensom, så må du gerne komme herud.
52'eren og 55'eren går lige til døren
Så kan vi gå romantisk tur i sneen, dig og mig.

Du får også lige et par nisser af mig, i håb om at du kommer lidt i julehumør.

Anmeld

16. december 2009

Moderator

MetteLetten skriver:

ihh, Rosa, din stakkel ..
Jeg sidder også helt alene.
Emil er hjemme ved mormor og morfar, og skulle egentlig have været hjemme her til aften, men jeg ville ikke have at de kørte ud i det her vejr, så han kommer først hjem engang imorgen

Men bliver du alt for ensom, så må du gerne komme herud.
52'eren og 55'eren går lige til døren
Så kan vi gå romantisk tur i sneen, dig og mig.

Du får også lige et par nisser af mig, i håb om at du kommer lidt i julehumør.

Du er vel nok sød

Romantisk snetur lokker, men jeg er vist for pylret til at gå nogen steder...

Dog er humørbarometeret oppe på 5 nisser nu:

Anmeld

17. december 2009

Barbamama

Trine Trille skriver:

ha ha ha ha. FED smiley efter den sætning. Ha ha ha

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

NAIIIII hvor fint

Knus fra hængemulen

Åhhh..hvor jeg kender det med hårdtarbejdende kærester alt for godt.

Her i huset har han fri kl.20 i aften. KL.20!!! Og der er alligevel ingen i biksen, da ingen kan komme frem pga. sneen og der frarådes AL kørsel.

Havde ellers en drøm om at vi skulle gå og bage julekager, høre julemusik og jule-hygge dagen lang. Men det er der ikke så meget overskud til når han kommer så sent hjem, så vil han hellere bare slappe af (forståeligt nok).

Så tror han skal forkæles med en kop varm kakao og hjemmebagte boller når han engang kommer hjem

Det er noget værre noget med de mænd der hele tiden skal arbejde. Også et par julenisser herfra

Rikke (som vist nok har spist for mange brændte mandler idag )

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Hehe, brændte mandler som trøstesnack...

Humørbarometer:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.