Ja jeg træner jo en del med Malucca... Bla. at kunne sidde selv. og nu er hun faktisk ved at være ret god til det.... Hun vil dog ikke (endnu) sidde med benene i yderstilling.
Hun er også begyndt at trække det ene ben ind under sig, når hun står i "hunde"stilling, og prøver at komme om på numsen.
Vi leger meget med en pakke bleer, og der kan hun nu komme op at sidde på knæ, og rejser sig med overkroppen.
HUn elsker at ligge i sin hængekøje, og blive vugget.
Hendes uro er også blevet så meget bedre, nu er det ikke hverdag hun, hun ligger og køre ryggen frem og tilbage. Hun sparker ikke så ofte sig selv over knæene mere. HUn er helt holdt op med at slå sig selv i hovedet.
Hun reagere dog stadig ikke, når jeg knipser hende rundt omkring på kroppen. Ligeså kan hun stadig ikke lide jeg "ligger hånd" på hende. (<- dog skriger hun ikke mere, men brokker sig bare og prøver at vride sig væk) når jeg børster hende på kroppen, bliver hun meget ked af det.
Så de øvelser, med at hun skal mærke sig selv, går meget langsomt fremad.
Sidst fyssen var her, fik Malucca meget ros, da hun havde taget et kæmpe hop, med uroen. -og motorikken.
/Coach Trine. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld