Trænng med Malucca opdate.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Klumpe-dumpe

Ja jeg træner jo en del med Malucca... Bla. at kunne sidde selv. og nu er hun faktisk ved at være ret god til det.... Hun vil dog ikke (endnu) sidde med benene i yderstilling.

Hun er også begyndt at trække det ene ben ind under sig, når hun står i "hunde"stilling, og prøver at komme om på numsen.

Vi leger meget med en pakke bleer, og der kan hun nu komme op at sidde på knæ, og rejser sig med overkroppen.

HUn elsker at ligge i sin hængekøje, og blive vugget.

Hendes uro er også blevet så meget bedre, nu er det ikke hverdag hun, hun ligger og køre ryggen frem og tilbage. Hun sparker ikke så ofte sig selv over knæene mere. HUn er helt holdt op med at slå sig selv i hovedet.

Hun reagere dog stadig ikke, når jeg knipser hende rundt omkring på kroppen. Ligeså kan hun stadig ikke lide jeg "ligger hånd" på hende. (<- dog skriger hun ikke mere, men brokker sig bare og prøver at vride sig væk) når jeg børster hende på kroppen, bliver hun meget ked af det.

Så de øvelser, med at hun skal mærke sig selv, går meget langsomt fremad.

Sidst fyssen var her, fik Malucca meget ros, da hun havde taget et kæmpe hop, med uroen. -og motorikken.

/Coach Trine.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

oo

aj men er det ikke spøjst de der elastiklemmer de har! Carla trak også altid det ene ben ind under sig på en måde så man fik helt ondt i maven!!

du må liiiiige kysse frøken Glæde lidt fra mig, herhjemme har hendes billeder bragt lige netop det, her til aften

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

er givet videre x100.

Anmeld

16. december 2009

anna-jonas

Du må altså holde op med alle de billeder.................jeg kommer snart og kidnapper Malutten..........................for jeg er da helt smask forelsket.

Hvor er hun bare dygtig Trine..............hvor meget træner i dagligt??

Knus Mette

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Du må altså holde op med alle de billeder.................jeg kommer snart og kidnapper Malutten..........................for jeg er da helt smask forelsket.

Hvor er hun bare dygtig Trine..............hvor meget træner i dagligt??

Knus Mette

Jamen Mette du er hjertelig velkommen.... Altså måske du ikke lige må kidnappe hende.... Men låne hende må du gerne

Uha tja hvor meget træner vi.... Hvis vi ikke skal noget, så træner vi en del.... Men nu ved jeg jo godt, du ved det ikke er "træning-træning". Jeg får det ligesom ind, når vi leger....

Når jeg skifter hende, så får hun en omgang "mærk dig selv".

Når jeg er i stuen, sætter jeg hende altid på numsen (også selvom jeg ikke lige sidde ved hende, men sidder her med jer. Men jeg tør ikke sætte hende, når jeg ikke er inde ved hende. men hun skal jo også øve i sit møffen, kravle, trille osv.)

men jeg vil skyde på det er et sted mellem, 1-1½ time om dagen. Men det er jo ikke intensiv-træning... Som sagt er meget at det leg. og så er der nogle ting der er kommet automatisk, når jeg sidder med hende, holder jeg hende tæt, osv...

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Hvor er det bare godt!
Og fantastisk med alle de fremskridt! Det dælme godt gået mutter!

Anmeld

16. december 2009

mama09

malucca09 skriver:

Ja jeg træner jo en del med Malucca... Bla. at kunne sidde selv. og nu er hun faktisk ved at være ret god til det.... Hun vil dog ikke (endnu) sidde med benene i yderstilling.

Hun er også begyndt at trække det ene ben ind under sig, når hun står i "hunde"stilling, og prøver at komme om på numsen.

Vi leger meget med en pakke bleer, og der kan hun nu komme op at sidde på knæ, og rejser sig med overkroppen.

Hendes uro er også blevet så meget bedre, nu er det ikke hverdag hun, hun ligger og køre ryggen frem og tilbage. Hun sparker ikke så ofte sig selv over knæene mere. HUn er helt holdt op med at slå sig selv i hovedet.

Hun reagere dog stadig ikke, når jeg knipser hende rundt omkring på kroppen. Ligeså kan hun stadig ikke lide jeg "ligger hånd" på hende. (<- dog skriger hun ikke mere, men brokker sig bare og prøver at vride sig væk) når jeg børster hende på kroppen, bliver hun meget ked af det.

Sidst fyssen var her, fik Malucca meget ros, da hun havde taget et kæmpe hop, med uroen. -og motorikken.

/Coach Trine.

så dygtig PRINSESSEN er og ihh hvor er hun blevet stor og så er hun jo bare så køn

Anmeld

16. december 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

/Coach Trine.

Hvor er hun bare dejlig, og hold da op hun er vokset meget siden jeg sidst så hende.. men det er jo også snart 8mdr siden, øv det ikke blev til et visit i morgen, jeg er så træt af Miakel´s arbejde for tiden. Han skal hele tiden arbejde eller også er der extra møder eller så er der en der er syg.... Så jeg ser frem til vi skal mødes i januar.... Det er dejligt at høre det går godt med al den trening,vil lige sige hun er da super god til at vaske op, så lige billederne bare mine piger kunne det...

Malucca er bare for lækker lækker lækker

Anmeld

17. december 2009

Bondepigen

Hvor er det bare dejligt med fremskridtene!!!

Og til billederne kan jeg kun sige.... SUK

Anmeld

17. december 2009

Mutti2

Åhhh hvor er hun skøn   Sikke nogle dejlige billeder

Og ihhhh hvor er det altså flot at det går så meget fremad. Totalt wonder-mom  

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.