Sne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Seno

Ej hvor er jeg bare træt af den sne !!!

Tog afsted hjemmefra kl 10 i morges, bussen kørte fast men var heldigvis kun 1 stoppested fra der hvor jeg skulle skifte bus - kommer med den næste bus og det går smertefrit. Var nødt til at tage afsted da jeg skulle til eksamen. Ti min før jeg skulle ind får jeg så afvide at sneen er skyld i flere busser er kørt fast og de overvejer at stoppe visse ruter (fedt!). Det går heldigvis godt til eksamen - men da jeg så skal hjem igen så er der nogle der er kørt galt lige foran busstoppestedet - vi går så op til en anden bus - og den kommer, 1,5 time forsinket  Kommer ned på banegården hvor jeg skal skifte til min bus hjem - der kommer ingen - jeg venter - der kommer stadig ingen. Så får vi afvide at midtbyen er en stor trafikprop og der er store forsinkelser. Jeg begynder så at gå hjem busstop for busstop - stadig ingen bus... Min kæreste holder øje med bussernes side men der står bare store forsinkelser. Jeg får gået 7 km - vejene er næsten ryddet nu og jeg ser et pizzaria og tænker - hmm hvis de nu bringer ud kunne jeg måske kører med den sidste km for er kold og fødderne er trætte ! Det vil de heldigvis gerne - endelig et lyspunkt. Jeg kommer hjem - tjekker siden og der står stadig store forsinkelser. Først 20.15 kommer der nye opdateringer på siden om at alle rutebiler er aflyst resten af dagen - jo tak ! Nu har jeg "kun" ventet på den besked siden kl 15 hvor jeg stod og ventede på banegården og siden da har der ingen bus været kørt forbi hele vejen hjem - dårlig opdatering !

Undskyld mit negative indlæg - men er lidt en sur prut lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

lulle1985

ej sikke en dårlig dag så er det ikke nu jeg skal fortælle dig at jeg har været indendøre idag, hele dagen i dejlig varme

håber du får en meget bedre dag imorgen  og at busselskaberne tager sig lidt sammen med opdateringerne

Anmeld

17. december 2009

Seno

Ej det lyder skønt !

Jo tak, den har været meget bedre idag

Vi har handlet så vi har helt indtil på mandag, så nu skal vi bare have boller og kakao hele weekenden

Anmeld

17. december 2009

lulle1985

det var dejligt og høre... så må i endelig rå hygge jer her i weekenden, og så må du/i have en god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.