Guldkorn fra de små....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Sidder her og tænker på hvor meget fis min datter laver, hele dagen bruger hun på og drille.

- I går gik hun forbi mig og smækkede mig i numsen.

- Jeg bad hende en dag om og spise pænt, hun kigger på og svarer: "Næhh". Lige så koldt son jeg ved ikke hvad..

- Når jeg ikke er hurtig nok med hendes mad, begynder hun og banke i bordet. (Som i, jeg vil have mere mad eller det går langsomt..)

- Eller den dag hvor vi sad og spiste, hendes far siger til hende at hun ikke skal tage mad fra hans tallerken, så begynder læben og hænge. Hun kigger stadig på ham, og prøver at få tårerne til at presse på, men det er som om det ikke går. Så kigger hun på mig og smiler!! Hvorefter hun kigger på sin far og fortsætter sit "arbejde".. Det var klasse underholdning, vi kunne ikke lade vær med og grine..

Hvor laver jeres unger eller hvad siger de af fjollede ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Knudsen

De er så underholdende de små poder.. Nogen gange lidt for underholdende.. Vores datter på snart tre er også god til at sætte lidt spræl i hverdagen..

En dag hvor jeg havde en konflikt med hende, og godt på vej op i det røde felt, kigger hun ganske afslappet på mig og siger: "Bare ta' det roligt mor..." Jeg kunne ikke lade være med at grine ad hende og alligevel tænke lille provokerende tøs..

Idag tog jeg hende med fingrene i chokolade kalenderen og klar til at tømme den. Jeg nåede slet ikke at sige noget, hun skyndte sig om bag ved en dør og gemte sig. Hun troede, at hun ville få skæld ud, men hvis hun nu havde spist det hele, så var den jo bare tom..

Jeg har tit tænkt at man burde have en lille bog til at skrive alle guldkornene ned i, som de så kan læse i når de bliver større. Men har ikke fået det gjort endnu, man glemmer jo hurtigt de små guldkorn der kommer..

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Jamen altså de er så skønne de unger!

Liva kom jo bare med en helt vildt god en idag

Der er musik i tv. Liva tager far i hænderne og vil danse, men så stopper musikken.
Mor begynder at synge Fraggelsangen og far danser rundt... Liva sætter sig på gulvet, kigger op og siger "shhh, stille og roligt"

Den med at skrive det i en bog er en fantastisk ide! Tror simpelthen jeg vil gå igang med det imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.