Skønt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Klitgaard

Igår aftes fik jeg bare sådan en lyst til en fri dag for mig selvså i dag nævnte jeg det for mine gode kollegaer og de kunne nemt forstå mig de fleste af dem har også lige haft et par dage i december så der blev kigget på det og nu har jeg fri i morgen det er fantastisk.

Så jeg aflevere oskar med en pose rundstykker fra bageren ved 9 tiden og henter ham og emilie kl 3 så jeg har 6 timer for mig selv kan ikke huske hvornår det sidst er sket

jeg skal bage julespecier og lave lidt konfekt så skal jeg have købt to fødselsdags gaver og handlet stort ind ,skal også have købt det jeg skal bruge til de dekorationer der skal på julebordet så når jeg hvis heller ikke mere men hvor bliver det dejligt at kunnen gøre de ting uden at blive afbrudt hele tiden

Har spurgt før men mangler en ide til hvad jeg skal købe til mandelgave den yngste er 2 og den ældste 69 det skal helst ikke være spiseligt synes det er en umulig opgave at finde den .så skriv hvis i har en ide

Hisen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Klumpe-dumpe

ih altså det lyder da som en rigtig dejligt med nogen timer alene... Selvom det lyder til at du får smadder travlt.

Bum bumbum, hmmm altså, den er skisme svær.... Mandelgaven altså.... Det ved jeg skisme ikke.... Men hvis jeg var dig, ville jeg smide en tråd ud i "ordret er frit" jo flere bud, jo bedre....

Anmeld

16. december 2009

Klitgaard

ja måske skulle jeg spørge i ordet er frit ,men overvejer nu også at få svigermor til at komme med mandelgaven

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

ja måske skulle jeg spørge i ordet er frit ,men overvejer nu også at få svigermor til at komme med mandelgaven

hehe ja se det var jo en endnu bedre ide´ 

Anmeld

16. december 2009

anna-jonas

Det var da ellers noget af et program...................fridag og fridag..................hmmmmmmmmm.............det lyder som en hård dags arbejde. Men dejligt at få roen, til at bage, handle og ordne, så der bliver klar til jul.

Vi mangler stadig enormt meget.................især gaverne er svære for os, at få købt. For når der er 2 småfolk på slæb, er det svært at samle sig.

Ha' en skøn fridag i morgen...............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.