HJÆLP til puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.124 visninger
14 svar
1 synes godt om
16. december 2009

Bom

Hej piger..

Ja jeg har set det puslebord jeg godt kunne tænke mig, det er min veninde som har det, jeg har så været i JYSK idag, hvor hun har købt det for ca 1 år siden... MEN MEN MEN nu fører de den ikke mere...  Hva skal jeg gøre??? Nogle der kender den?? Og måske ved hvad den hedder?? Eller har en som de vil sælge...

Jeg har desværre ikke noget billede af den, men det er en kommede med 3 skuffer foran og en lille hylde og 2 hylder ind fra siden...

HJÆLP PIGER....

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej, ville bare lige sige, fra min kæreste, som arbejder i JYSK.

At grunden til de ikke sælges mere, er fordi der var fejl på dem. Noget med nogle EU regler og en hylde der ikke kunne skrues ordentligt fast osv.

Hvornår skal du bruge det?

Anmeld

16. december 2009

Bom

RikkeØ skriver:

Hej, ville bare lige sige, fra min kæreste, som arbejder i JYSK.

At grunden til de ikke sælges mere, er fordi der var fejl på dem. Noget med nogle EU regler og en hylde der ikke kunne skrues ordentligt fast osv.

Hvornår skal du bruge det?

Nå for søren... Men den var nu ellers så fin, og lige min smag..

Jeg har termin d. 11 maj.. Så ville gerne ha det hele klar inden..

Anmeld

16. december 2009

Bom

Fik lige min veninde til og tage et billede af den..

Findes der evt noget der ligner rigtig meget???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2009

Rikke, Liam & Linus

16. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Mini-Terp skriver:

Fik lige min veninde til og tage et billede af den..

Findes der evt noget der ligner rigtig meget???

Uha, det ved jeg ikke rigtig om der er.

Min kæreste vil gerne tjekke om de skulle ligge inde med et på lageret i en af deres butikker i sønderjylland(for det er da der du bor ikke?)

Hvor langt er du villig til at køre for at afhente det??

Så vender lige tilbage i morgen med svar :-)

Forresten mht. fejlen, det var en af hylderne den var gal med, så baby ligger altså ikke på noget der kan gå i stykker.

Anmeld

16. december 2009

Bom

RikkeØ skriver:

Uha, det ved jeg ikke rigtig om der er.

Min kæreste vil gerne tjekke om de skulle ligge inde med et på lageret i en af deres butikker i sønderjylland(for det er da der du bor ikke?)

Hvor langt er du villig til at køre for at afhente det??

Så vender lige tilbage i morgen med svar :-)

Forresten mht. fejlen, det var en af hylderne den var gal med, så baby ligger altså ikke på noget der kan gå i stykker.

Uhh det må han MEGET gerne...  Gi ham lige den her.

Jeg får bare kæresten til og gi den en ekstra skrue...

Hmm meget langt tror jeg.. Tihi.. Men han kan jo prøve og skrive hvor der er en henne, så kan jeg se om det er for langt væk.. Ville det være nemmere hvis i fik mit nummer???

Anmeld

16. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Mini-Terp skriver:

Uhh det må han MEGET gerne...  Gi ham lige den her.

Jeg får bare kæresten til og gi den en ekstra skrue...

Hmm meget langt tror jeg.. Tihi.. Men han kan jo prøve og skrive hvor der er en henne, så kan jeg se om det er for langt væk.. Ville det være nemmere hvis i fik mit nummer???

Skal lige understrege at det jo ikke er sikkert der er nogen. Men kan jo være du er heldig.

Hvornår ville du kunne hente det hvis det er?

Og hvis det ikke er et problem for dig kan vi bare tage den herinde, så skriver jeg bare et brev til dig i morgen med besked.

Anmeld

16. december 2009

Bom

RikkeØ skriver:

Skal lige understrege at det jo ikke er sikkert der er nogen. Men kan jo være du er heldig.

Hvornår ville du kunne hente det hvis det er?

Og hvis det ikke er et problem for dig kan vi bare tage den herinde, så skriver jeg bare et brev til dig i morgen med besked.

Selvfølgelig, men håber på lidt med vind idag..

Uhh det kommer jo lidt an på alt det kære sne, men jeg er villig til og hente den i odense hvis det var det du tænkte på, men ikke mens der er så meget sne.

Det er helt okay..

Anmeld

16. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Mini-Terp skriver:

Selvfølgelig, men håber på lidt med vind idag..

Uhh det kommer jo lidt an på alt det kære sne, men jeg er villig til og hente den i odense hvis det var det du tænkte på, men ikke mens der er så meget sne.

Det er helt okay..

Jeg ber ham tjekke og så krydser vi fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.