Jeg har mange af de samme "guuud, hvor går det stærkt"-oplevelser 
Celina bruger dog stadig 62 og er på vej i str. 68, så hun har ikke helt så meget fart på, som Lina.
Men alligevel, jeg synes hun er rykket hurtigt på det sidste...
Hun har ikke haft str. 62 fremme ret længe, og jeg er allerede ved at lægge det væk lige så stille igen. Hun var LÆNGE i størrelse 56 og så rykker hun bare i raketfart lige for tiden, så størrelse 62 kun er for en meeget kort periode.
Der var det omvendt med Bianca. Hun brugte ikke de små størrelser ret længe. Men så gik det lidt langsommere på dette tidspunkt.
Mærkeligt nok, egentlig - for ifølge "barnets bog", så vokser de egentligt meget ligedan. Celina startede dog 2 cm. længere. Men det har udlignet sig. Og som det er nu, har de haft cirka samme størrelser på nogenlunde samme tidspunkter...
Bianca er også først lige på vej i størrelse 86 nu.
Hun har brugt størrelse 80 i et år snart
....men nu bliver der endelig flere og flere bukser som stumper eller bluser som efterhånden sidder stramt over vomsen 
Celina bruger ble-størrelse 3, og Bianca bruger 4-eren.
Om kort tid, så bruger de den samme størrelse ble 
Og der sker mere end bare at Celina gror som udkrudt.
Hun kan sidde selv og har fået 2 små bisser i undermunden nu.
De blir bare så hurtigt store, de små. Både små babyer, og så alligevel efterhånden ikke så babyede med, men mere små piger nu ...og så alligevel en baby 
Puuuh, jeg troede det ville blive nemmere alting, når man fik nummer to.
Men jeg er da SLEEET slet ikke parat til at min barsel allerede skal slutte til April, og jeg så skal igang igen og aflevere Celina til andre
Og jeg fatter ikke, at der nu kun er 5 måneder (cirka) til man skal forholde sig til 1-års fødselsdag ....hvor faaaen er dét år lige blevet af ???

Ak ja, jeg tror altid man kan overrumples lidt af, at ens lille baby (for det vil de altid ét eller andet sted være for én) vokser lige for næsen af een, og bare pludselig, og hele tiden, bliver større....
Det er så mærkeligt, som man både kan glædes over det, og føle vemod på eén gang, ikk!?!?