Er jeg sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Sisley

Inspireret af den anden tråd med næsten samme overskrift, tænkte jeg på, om jeg mon er sippet:

Min kæreste tog et mavebillede af mig i går - jeg står med siden til og har trusser og t-shirt på (som jeg løfter op i til under brystet), så jeg føler mig såen rimelig nøgen uden at være helt blottet. Jeg var egentlig lidt imod det, da jeg følte mig meget oppustet og fed, men han synes jeg så fantastisk ud og fik derfor lov til at fotografere alligevel. Jeg sagde til ham, at han IKKE skulle vise billedet til andre - vi har vist min svigermor, altså hans mor, nogle billeder tidligere hvor jeg har mere tøj på, fx lange bukser. Jeg har ikke mavebilleder på nettet og viser dem normalt kun til nære veninder, hvis jeg lige føler at det er OK.

Han har i dag alligevel vist billedet til sin svigermor og det blev jeg meget ked af. Jeg havde utrykkeligt sagt, at det for his eyes only! Jeg synes det er en ret privat billede og det bryder jeg mig ikke om, at han viser til andre uden min accept.

Så derfor spørger jeg Jer kære medgravide: Er jeg sippet?!

Knus
Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Lullaby

Om du er sippet? Du skal have det godt med dig selv først og fremmest. Der jeg synes er groft er at han VED at du ikke vil have det og gør det alligevel. Jeg ville tale med store ord. Ellers kan du tage pinlige billeder af ham og vise dem frem til alle på face så han kan se hvordan det er at blive udstillet

Anmeld

16. december 2009

vatten

Jeg synes ikke, du er sippet, når du havde meldt ud, at han ikke skulle vise billedet.

Hvis du ikke havde sagt noget og han havde vist det, så var det noget andet.

Anmeld

16. december 2009

DK

Altså når du har meldt ud at han kun må se dem, så er det naturligvis forkert han viser dem til andre.

Men jeg er nu sikker på at han kun er kommet til det, fordi han bare ikke kunne lade være med at vise hvor smuk du er blevet når du bærer hans barn. Han er sikkert super stolt af dig, og han har jo ikke selv noget han kan vise frem... Og så var det jo til hans moar... altså. Sig han ikke skal vise det til flere, og lad ham slippe med det

Anmeld

16. december 2009

NaFe

Syntes skam ikke du sippet.. Jeg ville os blive lidt sur vis det var min kæreste der havde vist mig halv nøgen, om jeg var gravid eller ej... Så du må lige forklar ham af du ikke syntes det iorden...

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Syntes ikke du er sippet, er jo ikke alle der kan lide at vise sådannogle billeder til folk, kunne jeg heller ikke, men har et par stykker for min egen skyld godt gemt her på computeren, men er ikke nogen der har set dem. Og syntes du skal understrege at du altså ikke vil have det og at han så ikke kan tage sådan nogle billeder igen.

Men er sikker på at han gjorde de ti god mening da han er stolt af dig

Anmeld

16. december 2009

noahsmoar

jeg syntes ikke du er sippet. At han gør det imod din vilje er også helt forkert! Men som en anden skrev, så skal du tænke på at han kun gør det fordi, at han er så stolt at han simpelthen ikke kan lade vær med at vise sin smukke gravide kæreste frem!!!

og ærligt, jeg vil da ønske der var en der gjorde det da jeg var gravid ud over min mor? gid jeg havde en der var så stolt af mig, fordi jeg var så flot gravid!!

Anmeld

16. december 2009

Sisley

Tak for alle Jeres svar! Er glad for det ikke er mig der er mærkelig - og det der med, at han er stolt og ikke selv har noget at vise frem, det tror jeg er helt rigtigt. Havde slet ikke overvejet det - så tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.