Sikke en lorte dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Lene C

I dag skulle vi så til 5 uger kontrol på fertilitets klinikken og vi var begge meget spændte...

MEN så blev jeg scannet, og lægen blev bare ved med at sige "det ser ikke helt rigtigt ud det her". Mit hjerte stoppede helt med at slå. Hun kunne se (måske) et meget lille foster og et meget langsomt hjerte blink . Lægen fortalte, at forsteret var alt for lille og der var alt for svagt hjerte blink. Hun var meget bange for at der var noget uden for livmoderen . Vi skal afsted igen på fredag hvor jeg skal scannes igen og ha taget blodprøver.

Og hvis jeg for meget ondt i maven inden fredag skal vi ringe 112 for så ER det graviditet uden for livmoderen. De var rigtig nervøse for mig, for de så skidt ud, og hvis det ik er gået i sig selv på fredag, skal jeg indlægges til opservation og operation. Hørte ikke meget af hvad de sagde for stor tuede bare  men min dejlige mand lyttede og spurgte meget så han ved hvordan og hvor ledes..

Uha er bare så ked af det nu

Havde bare lige brug for at komme ud med det.

En meget trist kvinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

RumlesMor

Lene C skriver:

Uha er bare så ked af det nu

Havde bare lige brug for at komme ud med det.

En meget trist kvinde

Åh din stakkel - kan godt forstå det er skræmmende og du bliver ked af det. Håber på det bedste for dig! STORT   herfra...

Anmeld

16. december 2009

Ditte Kaas

Sikke hårdt det må være, stakkels dig! Krydser fingre for jer

Anmeld

16. december 2009

Lone Jakobsen

åh hvor bliver jeg trist.....sender dig et stort trøste sender dig en masse varme tanker.

Anmeld

16. december 2009

lulle1985

smider lige ettil dig.... det er simpelthen så trist...

for på fredag...

knus louise

Anmeld

16. december 2009

missKat

tanker hastigt på vej til dig 

Anmeld

16. december 2009

Lene C

tak hvor er i søde. lige hvad jeg havde brug for.

Jeg ved jo godt det kun er 5 uger og alt kan jo ske i den tid. Og det var også først i denne uge jeg selv var begyndt at tro på det. Har ellers bare ikke rigtig ku forholde mig til det. Men i denne uge er kvalmen rigtig begyndt at tage til...

Men jeg har min dejlige mand og vi elsker hinanden  så vi skal nok komme igennem det. men li nu er det sgu hårdt...

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Lene C skriver:

tak hvor er i søde. lige hvad jeg havde brug for.

Jeg ved jo godt det kun er 5 uger og alt kan jo ske i den tid. Og det var også først i denne uge jeg selv var begyndt at tro på det. Har ellers bare ikke rigtig ku forholde mig til det. Men i denne uge er kvalmen rigtig begyndt at tage til...

Men jeg har min dejlige mand og vi elsker hinanden  så vi skal nok komme igennem det. men li nu er det sgu hårdt...

puha en grim en at sluge jeg vil lige give jer et stort

jeg håber og  for at de tager fejl og alt er som det skal være!!! hvor må det være hårdt for jer de dage her...!!!

håber alt er vel..

stort knus fra karina

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha sikke noget!!!

Jeg håber alligevel at det ikke er noget. Krydser for det bedste.

Anmeld

16. december 2009

LinLin

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.