ensom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. december 2009

skoust

ja, ved ikke hvordan jeg skal starte oliver er jo kommet i plejefamilie  fordi jeg har været i et voldligt forhold og kan nu ikke passe ham fordi jeg har fået en depression.. rigtig træls og nu er jeg så gået fra min kæreste ham der var voldlig og har nu fået en lejlighed i Hjørring det er også fint.. men hold op hvor jeg bare savner nogen der kommer og ser en film eller noget for jeg kender jo ikke så mange i hjørring. øvøv hvor jeg bare ikke rigtig gider den her jul når jeg bare føler mig så ensom

undskyld den negative tekst men ville bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

RikkeR

skoust skriver:

ja, ved ikke hvordan jeg skal starte oliver er jo kommet i plejefamilie  fordi jeg har været i et voldligt forhold og kan nu ikke passe ham fordi jeg har fået en depression.. rigtig træls og nu er jeg så gået fra min kæreste ham der var voldlig og har nu fået en lejlighed i Hjørring det er også fint.. men hold op hvor jeg bare savner nogen der kommer og ser en film eller noget for jeg kender jo ikke så mange i hjørring. øvøv hvor jeg bare ikke rigtig gider den her jul når jeg bare føler mig så ensom

Jeg forstår godt du er ensom og ikke føler at julen er noget at fejre lige nu.

Men synes nu alligevel jeg vil rose dig for en fantastisk beslutning om at gå fra dine voldelige kæreste. Og lov mig at du holder ved og ikke vender tilbage fordi det giver tryghed. Gør dig stærk for Oliver.

Gå ud og rul dig i sneen og elsk at du er fri til at gøre det.

Du får et kram og en masse tanker fra mig.

Anmeld

16. december 2009

UngMor83

RikkeR skriver:

Jeg forstår godt du er ensom og ikke føler at julen er noget at fejre lige nu.

Men synes nu alligevel jeg vil rose dig for en fantastisk beslutning om at gå fra dine voldelige kæreste. Og lov mig at du holder ved og ikke vender tilbage fordi det giver tryghed. Gør dig stærk for Oliver.

Gå ud og rul dig i sneen og elsk at du er fri til at gøre det.

Du får et kram og en masse tanker fra mig.

ENIG...

Du er SÅ sej. Har selv været i et voldeligt forhold i mange år, og kom oz væk til sidst. Så ved hvordan du har det...

Kraaaaaaaaaam

Anmeld

16. december 2009

skoust

dejligt at få det skulder klap det havde jeg brug for.. jeg føler mig bare som den eneste der har det sådan her men jeg gik jo fra ham den voldige den 10 maj i årmen fik så en ny kæreste og det er så ham jeg lige er gået fra og han var ikke voldig men vi kunne bare ikke sammen.

så det hele er bare lidt svært..

Anmeld

16. december 2009

starsofheaven

jeg ved hvorn d har det, var selv i voldelig forhold for 4 år siden, men du har taget den helt rigtige beslutning og det skal du holde fast i, det vil være svært i starten og du vil følge dig ensom som nu, men tro mig det går over, der åbner sig nye veje. jeg ønsker dig en rigtig god jul og godt nytår. op med humøret og nyd at du er fri og kan gøre lige hvad du vil!

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Flot du er kommet væk. Er du kommet i behandling for din depression? Jeg håber du får det godt hurtigt, så du kan få oliver hjem igen.

kram

Anmeld

16. december 2009

skoust

nej jeg skal til og gå til psykolog og psykiater her i starten af det nye år.. så glæder mig til at komme igang men lie nu er jeg bare så langt nede at jeg ikke tror jeg får oliver hjem igen. øv øv..

Anmeld

16. december 2009

wamse

Hvor er det stærkt af dig at ende det voldelige forhold, du får et stort kram af mig Kan godt forstå det føles hårdt og ensomt. Måske kunne du tjekke om i ikke har nogle selvhjælpsgrupper? Måske der var nogle der, du kunne mødes med.

Kh Majbritt

Anmeld

16. december 2009

Vidunderligeunger

jeg har skrevet til dig et paar gange (over sms), men du svarede ikke... du må meget gerne skrive, så kan vi måske finde ud af noget ??

Anmeld

16. december 2009

Maise

skoust skriver:

HAr du ikke noget familie/venner du kan tage til her julen for at få det hele lidt på afstand ? Synes at du er på rette vej selvom vejen føles lang når man har en depression. Får du noget medicin ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.