julegaven er næsten i hus!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Ni-ko-li-ne

jeg er lidt sent ude i år, men jeg har simpelthen ikke kunnet finde ud af hvad søren jeg skulle finde til Martin!!

det bliver en smartbox med weekendtur til Paris, flybilletter og lidt lommepenge:0)

er der nogen af jer der har erfaringer med weekendture i Paris??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

anna-jonas

Øhhhh..................vil gerne have erfaringer...........*Hulk* Sådan en gave er da bare genial. Håber at han bliver rigtig glad for den. Hvornår skal i afsted??

Knus Mette

Anmeld

16. december 2009

Vinker

ka-ri-na skriver:

jeg er lidt sent ude i år, men jeg har simpelthen ikke kunnet finde ud af hvad søren jeg skulle finde til Martin!!

det bliver en smartbox med weekendtur til Paris, flybilletter og lidt lommepenge:0)

er der nogen af jer der har erfaringer med weekendture i Paris??

Wauw! Dét var da godt nok en guldgave at få  jeg vil gerne være din kæreste thi hi

Jeg har desværre ikke nogen erfarring med Paris da jeg aldrig har været der

Må jeg være så fræk at spørge hva du regner med det kommer til at koste?

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

Nope ing erfaring her.... Har aldrig været i Paris.... Eller jo jeg har mellemlandet der, men det tæller hvis ikke

Men det lyder dælme som en skøn gave.

Han er nu heldig ham Martin, først så fik han dig, så fk han Nikoline, og nu skal han til Paris.... 

Anmeld

16. december 2009

Vinker

HELT ENIG

Han er nu heldig ham Martin, først så fik han dig, så fk han Nikoline, og nu skal han til Paris.... 

Anmeld

16. december 2009

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Wauw! Dét var da godt nok en guldgave at få  jeg vil gerne være din kæreste thi hi

Jeg har desværre ikke nogen erfarring med Paris da jeg aldrig har været der

Må jeg være så fræk at spørge hva du regner med det kommer til at koste?

liger over 4000kr ca.... med lommepenge... det var den tur eller Comwell Kellers park og der har vi jo lige været:0)

Anmeld

16. december 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Nope ing erfaring her.... Har aldrig været i Paris.... Eller jo jeg har mellemlandet der, men det tæller hvis ikke

Men det lyder dælme som en skøn gave.

jeg er os heldig jo:0) det skal man huske at vise.... så nu skal han overraskes

Anmeld

16. december 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Øhhhh..................vil gerne have erfaringer...........*Hulk* Sådan en gave er da bare genial. Håber at han bliver rigtig glad for den. Hvornår skal i afsted??

Knus Mette

hi ih...... ihhhh jeg glæder mig.... og svigerne har sagt at de passer Nikoline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.