Så er det imorgen (NF)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Sesse89

For lidt siden var der 4 uger til endnu og nu er der blot ikk en gang et døgn tilbage.

Jeg håber NF scanningen går godt og svaret på min gen/celle prøve som blev taget i sidste uge ikk viser noget. Og at det kun var min mors dreng der led af down syndrom ved aborten og jeg ikk har det gen.
Jeg føler det som en domme dag imorgen hvor det er enden eller. Som det jo enlig også er.

Så imorgen tidlig kl 8.55 må i gerne tænke på os og krydse finger

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

lulle1985

det er hermed gjort allerede

Anmeld

16. december 2009

Valle81

Sesse89 skriver:

For lidt siden var der 4 uger til endnu og nu er der blot ikk en gang et døgn tilbage.

Jeg håber NF scanningen går godt og svaret på min gen/celle prøve som blev taget i sidste uge ikk viser noget. Og at det kun var min mors dreng der led af down syndrom ved aborten og jeg ikk har det gen.
Jeg føler det som en domme dag imorgen hvor det er enden eller. Som det jo enlig også er.

Knus herfra

Det bliver dejligt, man er så spændt og nervøs på samme tid:0) En god blanding af begge dele. Og det er godt man er begge dele.

Det er en stor oplevelse og det går virkelig op for en: Gud jeg er gravid, mig mig mig. Det er mig der ligger her på briksen og det er vores baby der er på skærmen:0)

Håber alt bare er som det skal være, skønt du har en tid så tidligt:0)

Christina

27+2 og en datter på 6 år:0)

Anmeld

16. december 2009

MorTilSnartFire <3

Sesse89 skriver:

Knus herfra

Jeg alt hvad der kan krydses og sender positive tanker afsted til dig kl. 8.55 i morgen

Håber alt går vel og glæder mig til at høre nærmere..

Knus Sabrina 29+0

Anmeld

16. december 2009

Corn

Majken NF idag

Anmeld

16. december 2009

Sesse89

Jeg har set den lille 4 gange allerede.

Men det var jo "bare" en scanning denne her syns jeg betyder en del mere. 

Anmeld

16. december 2009

Sofia24

Jeg vil tænke på dig imorgen formiddag  

Sofia - som også snart har en NF i sigte!

Anmeld

16. december 2009

Tvilling

for dig i morgen. Og håber du vender tilbage med god update

Anmeld

17. december 2009

vappepigen

Held og lykke....vi var i Mandags men fik ikke noget tal da min termin blev rykket 14 dage. Min blodprøve skulle tages om, og med alle de helligdage bliver det sikkert først efter jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.