Min Anna...........;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. december 2009

anna-jonas

Vil lige dele med jer...........

Anna vågnede i nat, fordi hun drømte. Det gør hun meget lige for tiden, og der er prinsesser, trolde, nisser og feer over det hele..............også i vågen tilsstand.

Nå, men i nat græd hun utrøstelig, og satte sig op i sengen. Rakte en flad (og tom) hånd ud mod mig, og hulkede............" Jeg har ikke fået mine vingummier"........................brølede videre " Se mor, min hånd er helt tom".

Åhhhhh...............altså, jeg kunne altså ikke lade være med at smile, for selv sådan en ting, som at åbne haribo julekalenderen, fylder nu hendes drømme.

Heldigvis var hun nem at trøste, og puttede sig ned og sov videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Vinker

Åååååh sødeste Anna da  Det var da også forfærdeligt at drømme at hun ikke havde fået sine vingummier  Dejlige pige!

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Nåå lille pige da

Det må alligevel være rart at hun kan sætte ord på hvad hun drømmer.

Liva har jo desværre ofte mareridt, men kan endnu ikke sætte ord på, dog var der en nat hvor hun lå og råbte "nej nej, det er min mor"

Anmeld

16. december 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Anna vågnede i nat, fordi hun drømte. Det gør hun meget lige for tiden, og der er prinsesser, trolde, nisser og feer over det hele..............også i vågen tilsstand.

Nå, men i nat græd hun utrøstelig, og satte sig op i sengen. Rakte en flad (og tom) hånd ud mod mig, og hulkede............" Jeg har ikke fået mine vingummier"........................brølede videre " Se mor, min hånd er helt tom".

Åhhhhh...............altså, jeg kunne altså ikke lade være med at smile, for selv sådan en ting, som at åbne haribo julekalenderen, fylder nu hendes drømme.

ha ha! hvor er hun skøn den lille prinsesse!!!!

Anmeld

16. december 2009

Bondepigen

Sikke et mareridt

Haha, hvor er hun sjov og sød!!!

Anmeld

16. december 2009

Ida.

Altså hvor er hun skøn og hvor undrer det mig overhovedet ikke, at hun drømmer om feer og prinsesser

/Ida

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

Uhada ej det er dælme også slemt, at tro at man er blevet snydt for sine vingumser.... Det ville jeg også ha´været vågnet og været ked af....

Hmm prinsesser og feer, det undre mig ikke at hun drømmer om... HUn er jo selv en rigtig prinsesse helt ud til fingerspidsten.

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Nårh hvor er hun sød er da også synd, ville være en forfærdelig ting ikke at få sine vingummer, snøft snøft altså.

Anmeld

16. december 2009

oo

åh Anna! den slags skrækkelige mareridt kender jeg også godt til, mit er bare "jeg har ikke få-å-å-å-et min toblerone"

Anmeld

16. december 2009

Barbamama

Anna-jonas skriver:

HA HA HA HA Jeg er ØDELAGT af grin!!!! Nåååårh hvor er det sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.