hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. december 2009

skoust

ja vi skal have en lille han hundehvalp og det er en blanding mellem en svensk dansk gårdhund og en fransk hyrdehund og den er gul med noget hvid i pelsen

så kommer problemet så nogen der gider og komme med forslag til hvad sådan en bette nus skal hedde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Corn

Herhjemme kalder vi dyrene for enten det de er, fx hunden hedder Hund eller også vælger vi navne som vi IKKE kunne finde på at kalde vores børn

fx Børge, Ib og har en bekendt hvis kat hedder Brian

/Majken

Anmeld

16. december 2009

Bare mig..

Min mors hund hedder Arnold, og er en blanding ml en dansk/svensk og en snauzer. Men vi har snakket om, at vores næste hund, som skal være en han, skal hedde Paco..

Vi kom til at kalde vores hunhund Emma, hvilket vi egentlig synes er synd nu, fordi vi faktisk godt kunne tænke os vores datter skal hedde det

Anmeld

16. december 2009

skoust

tak skal i have jeg er nok mere til hunde navne... ikke ment på en sur eller ond måde men kunne ikke finde på at kalde min hund for børge men nok fordi jeg ville synes at det ville være pinligt at stå nede i byen og kalde på den her søde hunde hvalp og så står man og råber børge eller sådan noget

Anmeld

16. december 2009

Corn

skoust skriver:

tak skal i have jeg er nok mere til hunde navne... ikke ment på en sur eller ond måde men kunne ikke finde på at kalde min hund for børge men nok fordi jeg ville synes at det ville være pinligt at stå nede i byen og kalde på den her søde hunde hvalp og så står man og råber børge eller sådan noget

reaktionerne er ellers ret sjove at observere.

Men okay, her kommer lige et link

http://www.123hjemmeside.dk/vastgota-kasmir/3713604

Anmeld

16. december 2009

Bare mig..

Når vi har kaldt på Arnold, har det også været skide sjovt at se hvordan folk reagerer. Men nu hedder han det,, og han kan ikke hedde andet

Jeg synes i skal vælge det navn

Anmeld

16. december 2009

LauraLW

Karlo, sofus, Axel, bertram, viggo...

Anmeld

16. december 2009

skoust

tak skal i have endnu engang.. men får ham jo først nytårsaften... glæder mig rigtig meget..

Anmeld

16. december 2009

Vidunderligeunger

navne fra din yndlingsserie!!

mine hunde (hvis jeg får nogen) skal hedde navne fra matador. hihi

agnes

frk. møghe

hr. varnes

maude

hr. stein

hr. swann

osv osv haha...

eller tell - fordi det hed mine morforældres hund (RIP)!

Anmeld

16. december 2009

LotteGabriella

skoust skriver:

ja vi skal have en lille han hundehvalp og det er en blanding mellem en svensk dansk gårdhund og en fransk hyrdehund og den er gul med noget hvid i pelsen

så kommer problemet så nogen der gider og komme med forslag til hvad sådan en bette nus skal hedde

Louie

Walter

Boomer

Bumle

Kalle

Sigurd

Fido (hihi)

øøh det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.