Børnearbejde..... (Af den gode slags; )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

susan82

Kan du ikke komme her hjem med Baloo!?! JEg kunne godt bruge en hjælpende hånd efter vores sygdom

Jeg sidder og tænker på hvor meget hun ligner dig.....det er helt vildt efter hånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Moars lille hjælpe nisse

Hehe hvor er hun bare dejlig Og sikke en god hjælp at have i huset.

Det med hår kender vi også alt for godt til, har lige klippet Emils pandehår igen igen

Anmeld

16. december 2009

Jules

malucca09 skriver:

Jeps, sig hvis du vil låne hende, kan sikkert med et snup tag få gjort overetagen færdig.

Uhhh det ville være lækkert

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Kan du ikke komme her hjem med Baloo!?! JEg kunne godt bruge en hjælpende hånd efter vores sygdom

Jeg sidder og tænker på hvor meget hun ligner dig.....det er helt vildt efter hånden.

Måske jeg skal begynde at leje hende ud....

Ja jeg sad selv og så baby/børnefoto af mig og Rasmus forleden.... Hold da op hun er som snydt ud af næsen på os.... Men Cornelia lignede jo også mig rigtig meget da hun var yngre.... Dælme godt mine smukke gener er så stærke

Men hun er begyndt at ha´rigtig meget fald i håret i nakken, det kommer så fra Nicolaj.

Oh jamen jeg ved ski ikke lige... er I alle over at kan smitte Malucca??? (<- det var svaret til din sms)

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Hehe hvor er hun bare dejlig Og sikke en god hjælp at have i huset.

Det med hår kender vi også alt for godt til, har lige klippet Emils pandehår igen igen

Hehe ja, hun er ski skønno, den prut.... (Selvom det går meget hurtigere uden hendes hjælp, for jeg skal jo også søgre for hun ikke falder ned, forleden tog hun den på hovedet ned  vasken

-ja det hår.... Men jeg tør/vil stadig ikke klippe hende selv. Så hun kommer til frisør hvergang.... Godt hun synes Tina er sååå sød. (Tina=frisøren)

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Uhhh det ville være lækkert

Ja det tænkte jeg nok du ville mene

Anmeld

16. december 2009

oo

altså her gik jeg rundt og mente at Malucca var temmelig skøn, men så så jeg lige de billeder og mit hjerte ligger bare og flyder rundt i sofaen nu, hun er dælme skøn at se på!

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Det var da fordi vi skulle se et fantastisk dejligt nærbillede af smukke Malutski!!! Hold da op hvor er hun fantastisk køn!!! Og så de øjenbryn der... Hun kan garanteret sno dig (og alle andre) om sin lillefinger.

Og sikke dejligt at hun er så hjælpsom. Dygtig pige!

Ja det er sjovt at se hendes øjenbryn, de er sådan rigtige voksen-agtige....

Jeps hun snørre alle, med alt sin charme.

Anmeld

16. december 2009

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Arh men så dygtig hun er - og nuttet oven i hatten...øh huen!  Vi har kun rodenisser i det her hus

Hun roder altså også en del.... Undre mig over alle de steder jeg kan finde legetøjet.

Anmeld

16. december 2009

Barbamama

årh det ser bare hyggeligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.