7 års dag.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Lillefe

Hej med jer! ville bare lige dele min glæde.. havde i går været sammen emd kæresten i 7 år.. vi plejer nu ikke give hinanden noget men fik et fint ur! :9 weee var bare så super glad!! jeg havde dog også købt en bog til ham, men det var mere end hov gave.. ikke noget planlagt sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

frk Jensen

Perl skriver:

Hej med jer! ville bare lige dele min glæde.. havde i går været sammen emd kæresten i 7 år.. vi plejer nu ikke give hinanden noget men fik et fint ur! :9 weee var bare så super glad!! jeg havde dog også købt en bog til ham, men det var mere end hov gave.. ikke noget planlagt sådan..

Ihh tillykke... Sikke en dejlig snefuld dag i har fået jer

Mig og eksén ville have været sammen i 6 år idag hvis det havde holdt...Det blev heldigvis "kun" til 5 1/2 år..

Knusser og husk at nyde hinanden..

Betina

Anmeld

16. december 2009

Sesse89

Tillykke med dagen

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Perl skriver:

tillykke det er altid dejligt at få noget af sin kæreste.. dejligt at høre at i havde en god dag..

knus karina

Anmeld

16. december 2009

Lillefe

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.