Emil og sne for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Vingummien

Ja så er der jo kommet sne, ih så hyggeligt især her i julen. Perfekt, elsker sne selvom det er koldt. Emil har jo aldrig set sne før så vi ville aflevere ham sammen i vuggestuen så vi kunne se begge hvad han gjorde når han så det.

Havde åbnet vores persienner i stuen og inden vi skulle af sted tog  jeg ham lige op på armen imens Frank fik sko på og så kom Emil til at kigge ude af vinduet og så kunne han godt se der var noget galt for legepladsen var "væk". Vi kommer ud og Emil kigger bare med kæmpe øjne og siger ikke noget hele vejen over i vuggestuen  han har mere tid med at kigge på alt det hvide der ligger rundt omkring, man kunne virkelig se at han undrede sig, men røre det ville han dog ikke hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Klumpe-dumpe

Nurh hvor er han søde ham Emilsen

Malucca kikkede også lidt mærkeligt da hun kikkede ud af vinduet.

For første gang ever lod jeg barnevognen stå ude igår.... Hmmm spændende hvordan den ser ud når vi kommer ned.

Men der var altså også sne sidste år.... Eller det er jo i år for der var nemlig sne i febuar.

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Nurh hvor er han søde ham Emilsen

Malucca kikkede også lidt mærkeligt da hun kikkede ud af vinduet.

For første gang ever lod jeg barnevognen stå ude igår.... Hmmm spændende hvordan den ser ud når vi kommer ned.

Men der var altså også sne sidste år.... Eller det er jo i år for der var nemlig sne i febuar.

Typisk at det lige er den dag du har læadet den stå ude

Da var han jo stadig så lille at han jo bare lå i barnevognen når vi var ude

Anmeld

16. december 2009

Vinker

Det er da også noget underligt noget at det hele pludseligt er hvidt. Niklas Emil kiggede også meget forundrende da vi gik op i vuggestuen. Meget betaget af det flotte hvide

Anmeld

16. december 2009

Lilletrold

Tror også August syntes det var lidt mærkeligt det hele var dækket til. Vi har terasse dør i køkkenet ud til havnen og han stod bare og kiggede og spurgte "a´det , a´det"  Sjovt at oplevelse deres første møde med sne

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Lilletrold skriver:

Tror også August syntes det var lidt mærkeligt det hele var dækket til. Vi har terasse dør i køkkenet ud til havnen og han stod bare og kiggede og spurgte "a´det , a´det"  Sjovt at oplevelse deres første møde med sne

ja, gad godt vide hvad de tænker det er

Anmeld

16. december 2009

anna-jonas

Billeder SUS!! Billeder..............jeg vil se med. *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.