Nintendo Wii???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. april 2008

Honningblomst

nogen der kender til den eller?? Er den god, pengene værd?? Min søn på 5 år vil købe sin egen ps2, men lidt dumt når han vi har en i huset til fælles og storebror har 3'eren og så var det jeg tænkte på Wii'en. Nogen med erfaringer og hvor mon den er billigst at købe?? Knus Eva...hvis børn selv sparer op til halvdelen af store ting og så lægger mor her den anden halvdel...så lærer de forhåbentlig at tingene ikke bare kommer i en lind strøm.:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2008

Monique

Vi har ikke selv sådan en men min mand er den helt store nørd med alt hvad der kan spilles på og han mener det er en rigtig fed spille maskine til hele familien og den er virkelig sjov og spille på fordi man står og ter sig ondsvag foran den.

så hvis i allerede har en ps3 som selvfølgelig er det fedeste og have så kan en wii varmt anbefales..
Det vil ihvertfald give mange sjove og hyggelige timer for hele familien :D
Jeg skal selv have mig en, men manden kom lige først og ville gerne have en ps3 så en wii er det næste :D hehe

Anmeld

26. april 2008

Loggidut

vi har en og den er fun for vildt...men efter nogle dage går gejsten af igen...så nu vil vi ud og have nye spil og to joystik (eller hvad de hedder) så er jeg sikker på der kommer gang i den igen...for det er altså sjovt!

Anmeld

26. april 2008

xxx

Hej Eva!

Jo den er alle pengene værd, jeg købte den til en fælles julegave sidste år.
Gå ind og tjek på http://www.edbpriser.dk/forsiden.asp på prisen, og ellers rundt omkring dig med Bilka, El-Giganten og Merlin, nogen gange har de jo også tilbud på dem, mht. til spil dertil så kan jeg anbefale http://www.coolshop.dk/catalog/?utm_source=TD&utm_ medium=affil dem har vi tit handlet med, også når jeg skal købe julegaver, de hæver ikke pengene på din konto, før du har fået alle spil du har bestilt, og samme tid er der prisgaranti hos dem.

Held og lykke med købet og rigtig god spilfornøjelse;)

Hilsen Christina.

Anmeld

26. april 2008

Marco2

Vi har også sådan en maskine, og det er virkelig sjovt! Den er god til både ung og gammel. Når besserne er på besøg får den en gang bowling og da vennerne var her tæskede vi igennem i en gang tennis og Olympic games. Vores venner har en søn på 6 og han er totalt vild med det. Så den er bestemt pengen værd.
Men et godt råd er allerede fra start at købe en ekstra wii remote, så man kan spille mod hinanden.

AG

Anmeld

26. april 2008

lonemus

Vi har den også - den er rigtig god. Nu bruger vi den mest til sportsspillene - bowling mv. Det er faktisk rigtig god motion, man kan få dér :D

Vi bruger den ikke så meget lige for tiden, men har man venner på besøg, er den perfekt underholdning.

Lige tiden bruger vi SingStar :)):))

Jeg ved faktisk ikke hvad den kostede - vi købte den sidste sommer, af én af min mands kammerater, som har sin egen webshop med spil mv.
Så der må jeg være dig et svar skyldigt ;)

Min konklusion er, at den er meget underholdende.

Noget andet meget underholdene, for både børn og voksne, er Abespillet til Playstation 2 og 3 - hold da op, det er sjovt :D

Anmeld

26. april 2008

Pia.

ja Mikkel har den også... og det er virkelig sjovt og noget der giver god motion når de spiller der oppe.... har har to forskellige spil til, det med bowling, boldspil, løb m.m er super sjovt...

vi gav ham den i fødselsdagsgave....

Knus Pia, som er sikker på I vil få stor glæde af den, eller drengene vil i hvert fald... jeg syntes også den er sjov og skægt at se sig selv på skærmen... ;)

Anmeld

27. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

ja Mikkel har den også... og det er virkelig sjovt og noget der giver god motion når de spiller der oppe.... har har to forskellige spil til, det med bowling, boldspil, løb m.m er super sjovt...

vi gav ham den i fødselsdagsgave....

Knus Pia, som er sikker på I vil få stor glæde af den, eller drengene vil i hvert fald... jeg syntes også den er sjov og skægt at se sig selv på skærmen... ;)

Nok drengene der får glæde af det...er ikke liiiige til at spille...lidt trist når man har tre spilleglade unger.
Men så må Bertram og jeg da hellere ud og snold lidt.

Og tak for alle jeres svar...

Knus Eva...

Anmeld

27. april 2008

Hedegaard

Hej Eva
Ja den er for sjov... der er vist ikk så meget andet at sige. Min veninde og hendes kæreste har en, som vi har prøvet.... Så nu skal vi oss have en:D
(H) Helene

Anmeld

27. april 2008

Millepus

Her i USA er det et kaempe hit. Selv for pensionisterne paa alderdomshjemmene bruger dem til at spille Bowling og lign. med. Jeg saa ogsaa at flere fysioterapeuter er begyndt at bruge dem i deres genoptraening af patienter. En af min kollegaer kom paa arbejdet med en meget oem arm efter hun havde spillet tennis med manden aftnen foer.
Saa man maa da sige at der er en bred maalgruppe. Personligt har jeg ingen erfaring med den
Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.