Julestemningen har ramt mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Barbamama

Jubiiii det VÆLTER ned med sne her i Årslev på Fyn  Så blev julemusikken lige smidt på anlægget og jeg var ude i nattøj og stå i snevejret. Jeg bliver TOTAL barnlig når det sner. Hi hi.... Så nu skråler jeg med på Last Christmas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Vingummien

Ej hehe kold fornøjelse at stå i sneen i nattøj vi har også været ude at hilse på sneen, her sner det dog ikke mere

Anmeld

16. december 2009

Vinker

Jubiiii det VÆLTER ned med sne her i Årslev på Fyn  Så blev julemusikken lige smidt på anlægget og jeg var ude i nattøj og stå i snevejret. Jeg bliver TOTAL barnlig når det sner. Hi hi.... Så nu skråler jeg med på Last Christmas

JAAAAAHHH det var da heller ikke på tide at du kom i julestemning  Men sne er da også bare lige helt perfekt i disse dage. Iiiih jeg sidder her og virkelig drømmer om at vi får en rigtig hvid jul (dog er jeg bange for at blive skuffet ligesom alle de andre år...)

GLÆDELIG JUL

Anmeld

16. december 2009

anna-jonas

michella80 skriver:

Dejligt, at du kan finde barnet frem og begejstres.................men lidt koldt, ikke???

Jeg tænker kun på, at jeg skal ha' skrabet sne.............uffff...............og hvordan jeg dog skal få hentet Anna, for det bliver vist svært med barnevogn på slæb.

Håber at det holder julen over..................det ku' bare være så fedt.

Knus MEtte

Anmeld

16. december 2009

Barbamama

ha ha ha. Ja det var lidt koldt men jeg kunne ikke lade være. Ha ha ha. Ja jeg elsker julen men jeg bliver lidt skuffet hvert år for jeg forventer den der helt barnlige julestemning inde i mig selv men den kommer aldrig. Det er noget der hører barndommen til. Hi hi. Men uhh jeg var tæt på i dag. He he. Men hold op det var svært at køre med barnevognen i sneen i dag. God motion ellers. ha ha ha

Anmeld

16. december 2009

Barbamama

vinterbilleder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2009

TbCp

michella80 skriver:

ha ha ha. Ja det var lidt koldt men jeg kunne ikke lade være. Ha ha ha. Ja jeg elsker julen men jeg bliver lidt skuffet hvert år for jeg forventer den der helt barnlige julestemning inde i mig selv men den kommer aldrig. Det er noget der hører barndommen til. Hi hi. Men uhh jeg var tæt på i dag. He he. Men hold op det var svært at køre med barnevognen i sneen i dag. God motion ellers. ha ha ha

Jeg skulle op og handle idag da jeg havde hentet Liva.... turen hjem med en barnevogn, 12 kg Liva, 10 kg salt, en kælk og ekstra madvarer.... fy for pokker det var hårdt at slæbe igennem al den sne!

Tilgengæld tog vi så vintertøjet på da vi havde spist aftensmad, gik ud og skrabede sne væk og bagefter gik vi en lang tur med Liva i kælken, forbi en kælkebakke osv. Nøøj hvor var det hyggeligt!

Den sne må gerne blive liggende noget tid endnu

Anmeld

16. december 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg skulle op og handle idag da jeg havde hentet Liva.... turen hjem med en barnevogn, 12 kg Liva, 10 kg salt, en kælk og ekstra madvarer.... fy for pokker det var hårdt at slæbe igennem al den sne!

Tilgengæld tog vi så vintertøjet på da vi havde spist aftensmad, gik ud og skrabede sne væk og bagefter gik vi en lang tur med Liva i kælken, forbi en kælkebakke osv. Nøøj hvor var det hyggeligt!

Den sne må gerne blive liggende noget tid endnu

ha ha ha. ja det har været hårdt!!! Men jeg nyder det i fulde drag

Anmeld

16. december 2009

oo

ih altså! både dig og Tina har fået meget mere sne end mig, jeg er DØDmisundelig!!!!!

jeg håber lidt på midnatssnestorm, så skal vi ud i nattøj også og synge julesange og vælte lidt rundt man må gerne være total spasset når det er sne det gælder

Anmeld

16. december 2009

Barbamama

Trine Trille skriver:

ih altså! både dig og Tina har fået meget mere sne end mig, jeg er DØDmisundelig!!!!!

jeg håber lidt på midnatssnestorm, så skal vi ud i nattøj også og synge julesange og vælte lidt rundt man må gerne være total spasset når det er sne det gælder

ha ha ha. Jeg ELSKER din måde at sige tingene på Trine. Du er SÅ sjov altså!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.