Typisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så brokker man sig, så ALLE kan høre det, over at der ikke er kommet sne i Gjern.

Så kommer der VOLD meget sne om natten, de vælger IKKE at rydde vejene for sne og det tager over 1½ time at komme i skole

Vil allerhelst bare hjem og hygge mig med Daniel, kattene og sneen, og slet ikke sidde her og lytte til et kedeligt foredrag som er 40 min forsinket!

Har stadig mange plukkeveer og burde ikke være andre steder end derhjemme, tæt på min seng!

Men NØJ hvor er det smukt med sneen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Moderator

Jeg syntes sne er dejligt... - Når man ikke skal på arbejde. Idun har dog mega ondt i maven idag... Så jeg har taget en barnsyg, hvilket er fucked up, lige op til juleferien, hvor jeg har mega meget at lave...

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Zafir skriver:

Jeg syntes sne er dejligt... - Når man ikke skal på arbejde. Idun har dog mega ondt i maven idag... Så jeg har taget en barnsyg, hvilket er fucked up, lige op til juleferien, hvor jeg har mega meget at lave...

jeg er også pjattet med sne! ÆÆÆÆÆÆÆLSKER sne... men det var ikke ret sjovt i morges

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

jeg er også pjattet med sne! ÆÆÆÆÆÆÆLSKER sne... men det var ikke ret sjovt i morges

Det er derfor det burde komme i næste uge, når halvdelena f danmark har juleferie

Så ville det være SKØNT!!!

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Zafir skriver:

Det er derfor det burde komme i næste uge, når halvdelena f danmark har juleferie

Så ville det være SKØNT!!!

nemlig... bliver altså lidt sur hvis det ikke bliver hvid jul i år, når vi får så meget sne ugen inden!!!!

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

nemlig... bliver altså lidt sur hvis det ikke bliver hvid jul i år, når vi får så meget sne ugen inden!!!!

Jeg tjekkede hvid-juls-barometeret... her til morgen. De har opjusteret til 35%...

Så det skal da bare SNE her nu her op til... Så der er dejligt meget sne og vejene er rydtede... Så når vi spiser julemad,s kal der lige komme 2-3 cm sne for at pynte

Så er det FULDENDT Også kan man komme ud og lege i sneen i jule-dagene. NÅr vi skal tilbage på arbejde, så kan det sagtens smelte igen.

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Zafir skriver:

Jeg tjekkede hvid-juls-barometeret... her til morgen. De har opjusteret til 35%...

Så det skal da bare SNE her nu her op til... Så der er dejligt meget sne og vejene er rydtede... Så når vi spiser julemad,s kal der lige komme 2-3 cm sne for at pynte

Så er det FULDENDT Også kan man komme ud og lege i sneen i jule-dagene. NÅr vi skal tilbage på arbejde, så kan det sagtens smelte igen.

synes det lyder som en rigtig god plan!

Så skal jeg ud og lave snelanterner!

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Ej hvor træls, her oppe ved os er vejne heller ikke blevet skrabet, så folk køre meget langsomt, og er jo nærmest blevet til is nu når der har kørt så mange biler henover jo

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

synes det lyder som en rigtig god plan!

Så skal jeg ud og lave snelanterner!

Hvad er det lige sne-lanterner er??? Mmmm

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Zafir skriver:

Hvad er det lige sne-lanterner er??? Mmmm

EI, søde Zafir! Laver en derhjemme i aften som jeg lægger billede ind af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.