Julekalender!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Munder

Sidder her på arbejdet og lytter til julemusik i radioen, og så kommer nissebandesangen, hvilket fik mig til at ryge tilbage i julekalenderuniverset....Det var da magisk i de gamle monopoldage, når man hver dag i december sad som limet foran skærmen for at se julekalender.

Mine klare favoritter har været Nissebanden på Grønland og Jul på Slottet (mangler en prinsessesmiley).

Hvilke julekaldendre er jeres favoritter?

Total julenissestemning med sne og 3 arbejdsdage til juleferien herfra

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

LinLin

Jeg hopper med på Nissebanden i Grønland, men kunne også godt lide de to første med Pyrus. Kan også huske jeg var vild med en der hed "Cirkus Julius",men var vist 4 år og den er aldrig blevet genudsendt, så det er jeg nok en af de få der synes

Af voksenjulekalendre er det helt klart "Andersens julehemmelighed!"

Anmeld

16. december 2009

Diana...

Dorte W. skriver:

Sidder her på arbejdet og lytter til julemusik i radioen, og så kommer nissebandesangen, hvilket fik mig til at ryge tilbage i julekalenderuniverset....Det var da magisk i de gamle monopoldage, når man hver dag i december sad som limet foran skærmen for at se julekalender.

Mine klare favoritter har været Nissebanden på Grønland og Jul på Slottet (mangler en prinsessesmiley).

Dorte

Det os mine faroritter  samt pyrus 

Kram

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Dorte W. skriver:

Dorte

Mine favoritter er den allerførste Nissebanden, den hvor de poster flaskeposter og så Jul i Gammelby

Anmeld

16. december 2009

hannetheis

den bedste julekalender er Hallo det er jul, en forholdsvis gammel julekalender blev sendt i 1995 og er i år udkommet på DVD.

Anmeld

16. december 2009

Hjaltesmor

Min top 3 er:

1. Nissebanden på Grøndland

2. Jullerup Færgeby

3. Jul på slottet.

Jul på slottet har jeg lige lånt på DVD, så den skal jeg nå at se inden juleaften. Jeg er dog ikke kommet i gang endnu, så jeg skal skynde mig. Jeg ser jo også Pagten, Jul i Gammelby, Jul i den gamle trædemølle og Jul på Vesterbro.

Anmeld

16. december 2009

4kløver

også nissenbanden her

men dem i den sendest tid kunne jeg godt lig Jul i valhal

Anmeld

16. december 2009

FrkT

Mine yndlingsjulekalendere er i følgende rækkefølge:

1. Hallo, det er jul
  2. Jul i Juleland
  3. Krummernes jul
  4. Alletiders jul
  5. Alletiders nisse
  6. Nissebanden i Grønland
  7. Jul i Gammelby

Anmeld

16. december 2009

frk andreasen

Dorte

helt klart PYRUS

men også nissebanden på grønland ( den med luffe?)

jullupfærgeby

jul på slottet

Anmeld

16. december 2009

SHERO

Puhh jeg synes jeg har mange yndlings... :-)

- Krummernes Jul

- Alletiders Jul

- Jule testamentet

- Skibet i skilteskoven

- Jul på slottet

- Nissebanden

- Andersens Jul

Har heldigvis de fleste af dem på dvd, så man kan se dem igen og igen og igen :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.