I dag bliver en travl dag hjemme hos os.
Kl. 14 skal jeg til jordmoder på Hvidovre hospital. Martin er desværre forhindret i at komme med, hvilket virkeligt irritere ham. Jeg tror det er dårligt samvittighed da han heller ikke var med sidst da han var ude og rejse, og da jeg var gravid med Marcus var han med til alle undersøgelser. Når jeg er færdig der skal jeg hente Marcus i vuggestuen, og så henter Martin os derhjemme kl. 15 da vi skal til noget jule tam tam i et gammelt firma han har arbejdet i. De har denne tradition at de invitere gamle kollegaer og kunder og så er der en masse julehygge samt et juletræ til hver. Derefter skal vi forbi mine forældre som skal passe Marcus mens Martin og jeg tager ud til scanningsklinikken i Hvidovre og får lavet en 3D / 4D scanning af Ida. Jeg glæder mig meget til at se hende i aften, da vi lidt forstiller os hun ligner Marcus, bare med langt hår

Vi fik lavet en med Marcus, men han lå dårligt så billederne var meget sløret. Vi kunne godt se ham, men de kunne have været bedre. Så vi krydser finger for at lille frøken Ida gider ligge så man for det første kan se hende (og ikke med ryggen til, som ved de andre scanninger) og så vi kan få nogle billeder af en ordentlig kvalitet denne gang.
Så hvis alt går godt kan jeg fremvise nogle fine billeder af Ida i 3 D.
Anmeld