3d skanninger til MD på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Bare mig..

Jeg kan se, at der er nogen der har 3d billeder i deres album fra MD skanningen. Men jeg har måske også hørt LIDT om det, at man kan få hende der skanner til at slå den over på 3d et kort øjeblik, så man kan se sit barn på den måde, men ved i om man kan det?

Marikka 18+5, der skal til MD d. 17 dec.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
marikka skriver:

Jeg kan se, at der er nogen der har 3d billeder i deres album fra MD skanningen. Men jeg har måske også hørt LIDT om det, at man kan få hende der skanner til at slå den over på 3d et kort øjeblik, så man kan se sit barn på den måde, men ved i om man kan det?

Marikka 18+5, der skal til MD d. 17 dec.  

det kommer an på om den scanner de bruger kan 3D scanne.. er ikke alle der kan det Og det er heller ikke alle jordemødre/sygeplejesker der VIL 3D scanne medmindre det er strengt nødvendigt..

Hvor skal du scannes?

Du kan jo altid spørge inden scanningen om de 3D scanner og fortælle at du er meget interesseret (hvis du da er det?)

Knus Caroline 29+4

Anmeld

15. december 2009

Bare mig..

Nå okay, på den måde

Ja det kunne da være meget sjovt. Men jeg gider bare ikke betale for det Kunne bare være sjovt lige hurtigt at se hende sådan.

Jeg skal skannes på Kolding Sygehus.

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
marikka skriver:

Nå okay, på den måde

Ja det kunne da være meget sjovt. Men jeg gider bare ikke betale for det Kunne bare være sjovt lige hurtigt at se hende sådan.

Jeg skal skannes på Kolding Sygehus.

hvis de kan scanne med 3D, kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle ville slå over på det kort! Kender ikke til Kolding sygehus, så jeg ved ikke om deres scannere kan

Men god scanning!

Anmeld

15. december 2009

Bare mig..

Caroline86 skriver:

hvis de kan scanne med 3D, kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle ville slå over på det kort! Kender ikke til Kolding sygehus, så jeg ved ikke om deres scannere kan

Men god scanning!

nej, jeg ved heller ikke om de kan. Men jeg vidste nemlig ikke at det ikke var alle der kunne. Og var usikker på om det passede at man, i hvertfald nogen steder, kunne det.

Så tak forsvarene.

Anmeld

16. december 2009

DK

marikka skriver:

nej, jeg ved heller ikke om de kan. Men jeg vidste nemlig ikke at det ikke var alle der kunne. Og var usikker på om det passede at man, i hvertfald nogen steder, kunne det.

Så tak forsvarene.

Kolding sygehus er jo vores regions "børne og baby" sygehus, så jeg kan da kun forestille mig at de har det nyeste og bedste udstyr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.