Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ingen sne i randers
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver: så der også sne til os i nordjylland smuukt så det føst lige nu
så der også sne til os i nordjylland smuukt så det føst lige nu
ihh hvor er det snyd
Jeg vil også have sne!!!!!!!
Håber I to snetrolde har det godt!?
knus
Ingen sne i Sæby endnu. Bryder mig nu ikke så meget om det; koldt og vådt og sjappet. Sådan er det vidst generelt i DK.
En positiv ting er kun at der bliver en del lysere. Er ikke så god til vinter og mørke...
Caroline86 skriver: ihh hvor er det snyd Jeg vil også have sne!!!!!!! Håber I to snetrolde har det godt!? knus
Hvad sker der lige for Silkeborg og Gjern?
Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver: hehe svømmer snart i snee her i åålborgog vi har det super . diig
hehe svømmer snart i snee her i åålborgog vi har det super . diig
har det dejligt.. har dog fundet ud af at jeg skal blive bedre til at slappe af.. har haft ondt i dag, så jeg har ikke været i skole... Send lige lidt sne herned
MoarJ skriver: Hvad sker der lige for Silkeborg og Gjern?
vildt dårlig stil!!!!!!
Jeg tror jeg vil ud og danse snedans om lidt
Caroline86 skriver: vildt dårlig stil!!!!!! Jeg tror jeg vil ud og danse snedans om lidt
Tag mig med jeg vil osse have sne, masser af sne men her regner det bare så det bliver jo nok bare regndans
Ja det må man sige...!
dans nu ikke for meget... Bette kan jo blive søsyg?
Sanne og Nicklas skriver: Tag mig med jeg vil osse have sne, masser af sne men her regner det bare så det bliver jo nok bare regndans
det har også regnet her i dag, men temperaturen falder nu, så jeg håber det bliver til sne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128