Jeg prøver virkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Lilletrold

Jeg prøver virkelig at bevare det positive jeg kan finde i alt det her sygdoms halløj med August. For egentlig burde jeg skamme mig, han er jo ikke dødelig syg, men puha det trækker tænder ud. August fik dræn i for 14 dage siden, og var til ørelæge i dag fordi det løb fra hans øre. Der er stadigvæk slem betændelse, så lægen ville gerne igang med en skrap kur. Nu skulle vi til bunds i det betændelse. Det er jeg til dels også enig i, men puha er ikke vild med alt det medicin jeg skal putte i hma. Og den er stensikker hver gang. Han mave er helt ude af kurs og hans appetit forsvinder helt. Det eneste jeg kan få i ham er sutteflaske hvilket jo slet slet ikke er optimalt, men lige nu er det bedre end ingenting overhovedet. Han afviser alt mad.... Det gode er da heldigvis at drænene gør at han ikke er syg af betændelsen denne gang som han plejer. normalt er han sølle med høj feber, det er der slet ikke noget af, så lidt godt er der da at finde. Men det er snart 2 måneder siden at det startede med et konstant rend mellem ørelægen og apoteket.... suk kunne det så i det mindste ikke være mig det var syg,meeeeen så ville hele huset gå i stå¨

Håber i alle sammen har det skønt, plus jeres dejlige unger. Glædelig jul trods alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Vingummien

Det er hårdt og du skal ikke skamme dig, så skulle jeg også. sygdom hænger mig langt ud af munden, nu har Emil været syg stort set  siden juni og man bliver så træt af det og det er så synd for  de små at det skal være sådan.

Ang de øre. Har de spullet dem? Han vil skrige så meget når de gør det, gjorde Emil men det hjalp, har ikke været noget med ørene siden (7.9.13) efter han havde fået dræn løb det også fra ørene og der blev jeg virkelig også godt træt af det, men ørelægen gjorde det lige på en hård måde, hun spullede hans øre og så hældte hun noget i dem og så fik han pencillin og nu er de bare så fine. Så måske er det det der skkal til hvis det ikke er prøvet.

Anmeld

16. december 2009

Lilletrold

suanne85 skriver:

Det er hårdt og du skal ikke skamme dig, så skulle jeg også. sygdom hænger mig langt ud af munden, nu har Emil været syg stort set  siden juni og man bliver så træt af det og det er så synd for  de små at det skal være sådan.

Ang de øre. Har de spullet dem? Han vil skrige så meget når de gør det, gjorde Emil men det hjalp, har ikke været noget med ørene siden (7.9.13) efter han havde fået dræn løb det også fra ørene og der blev jeg virkelig også godt træt af det, men ørelægen gjorde det lige på en hård måde, hun spullede hans øre og så hældte hun noget i dem og så fik han pencillin og nu er de bare så fine. Så måske er det det der skkal til hvis det ikke er prøvet.

Tænker deleme også meget på dig, ved din lille guldklump også er hårdt ramt. Vi har ikke prøvet at de har skyllet ørerne. Der er taget nogle prøver denne gang fra ørerne, og så bruger han sådan en klam ting som suger betændelsen ud af hans ører. Lyder så ulækkert. Han tager det heldigvis rigtig flot denne gang med hans medicin kur, men han er total mor glad. Far duer slet ikke for tiden. Og så er den pokkers natte roderi der bliver ved. kan godt forstå søvn bliver brugt som tortur middel mangel på samme

Jeg håber det bedste for din lille guldklump - det er nemlig hårdt at det er dem det går ud over. Knus

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Lilletrold skriver:

Tænker deleme også meget på dig, ved din lille guldklump også er hårdt ramt. Vi har ikke prøvet at de har skyllet ørerne. Der er taget nogle prøver denne gang fra ørerne, og så bruger han sådan en klam ting som suger betændelsen ud af hans ører. Lyder så ulækkert. Han tager det heldigvis rigtig flot denne gang med hans medicin kur, men han er total mor glad. Far duer slet ikke for tiden. Og så er den pokkers natte roderi der bliver ved. kan godt forstå søvn bliver brugt som tortur middel mangel på samme

Jeg håber det bedste for din lille guldklump - det er nemlig hårdt at det er dem det går ud over. Knus

Her duer far bare heller ikke for tiden, bar ejeg skal på wc så bliver Emil ked af det, så nogengange er han med mig på wc hehe, så sidder han på gulvet og leger imens med sine badedyr

Håber også snart  at det går bedre med din dejlige guldklump og de kan få styr på de øre, er rigtig synd, men prøv at snakke med dem om at spule dem næste gag i snakker med ørelægen hvis de ikke kan finde andet

Anmeld

16. december 2009

Lilletrold

suanne85 skriver:

Her duer far bare heller ikke for tiden, bar ejeg skal på wc så bliver Emil ked af det, så nogengange er han med mig på wc hehe, så sidder han på gulvet og leger imens med sine badedyr

Håber også snart  at det går bedre med din dejlige guldklump og de kan få styr på de øre, er rigtig synd, men prøv at snakke med dem om at spule dem næste gag i snakker med ørelægen hvis de ikke kan finde andet

Ha griner af toilet scenen - sådan er det også herhjemme  På det lille toilet sidder han simpelthen på skødet af mig, men på det store toilet leger han. Har sjovt nok lært at holde mig til sidste øjeblik

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Lilletrold skriver:

Ha griner af toilet scenen - sådan er det også herhjemme  På det lille toilet sidder han simpelthen på skødet af mig, men på det store toilet leger han. Har sjovt nok lært at holde mig til sidste øjeblik

Hehe det har jeg skam også herhjemme vores det ligge wc er der så ikke plads til han kan komme med så sidder han uden for døren og kigger

Anmeld

16. december 2009

anna-jonas

Det er så synd for jer...............både August og dig. Jeg håber snart at det letter med sygdomme...............men som man siger, det første år i institution, er et sygdomsår.

God bedring med ham, det bette pus.

Knus Mette

Anmeld

16. december 2009

Ida.

Jeg kan sg* godt forstå, at du er slidt! Annika var også syg nærmest non-stop hele sidste vinter - og det er bare sindssygt opslidende! Håber virkelig for jer, at det snart vender og at den skrappe kur virker - selvom jeg godt kan forstå, du ikke kan lide at hælde medicin i det lille menneske...bare det altså virker!

Medfølende Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.