Jeg prøver virkelig at bevare det positive jeg kan finde i alt det her sygdoms halløj med August. For egentlig burde jeg skamme mig, han er jo ikke dødelig syg, men puha det trækker tænder ud. August fik dræn i for 14 dage siden, og var til ørelæge i dag fordi det løb fra hans øre. Der er stadigvæk slem betændelse, så lægen ville gerne igang med en skrap kur. Nu skulle vi til bunds i det betændelse. Det er jeg til dels også enig i, men puha er ikke vild med alt det medicin jeg skal putte i hma. Og den er stensikker hver gang. Han mave er helt ude af kurs og hans appetit forsvinder helt. Det eneste jeg kan få i ham er sutteflaske hvilket jo slet slet ikke er optimalt, men lige nu er det bedre end ingenting overhovedet. Han afviser alt mad.... Det gode er da heldigvis at drænene gør at han ikke er syg af betændelsen denne gang som han plejer. normalt er han sølle med høj feber, det er der slet ikke noget af, så lidt godt er der da at finde. Men det er snart 2 måneder siden at det startede med et konstant rend mellem ørelægen og apoteket.... suk kunne det så i det mindste ikke være mig det var syg,meeeeen så ville hele huset gå i stå¨
Håber i alle sammen har det skønt, plus jeres dejlige unger. Glædelig jul trods alt 
Anmeld