Hvornår kunne jeres barn sidde selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Er bare lidt nysgerrig efter at vide hvornår jeres unger kunne sidde selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

mor_sabina

RikkeØ skriver:

Er bare lidt hysgerrig efter at vide hvornår jeres unger kunne sidde selv?

Det kunne min dreng Phillip da han var 6 måneder og 11 dage

Anmeld

15. december 2009

SaNiNa

lytter lige med her

Anmeld

15. december 2009

Riwe

Lidt før hun blev 6 måneder

Anmeld

15. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Det kunne min dreng Phillip da han var 6 måneder og 11 dage

Hvad var hans tegn på at han var ved at være klar, nicklas har jo længe hvis han har ligget ned i barnevognen eller sengen kunne trække sig rimelig langt op men der sker ikke rigtig mere

Anmeld

15. december 2009

Joan ( Smallie )

Niels kunne da han var lige omkring 5 måneder, men han har også altid været meget stærk i ryggen

Anne hun var godt 6 måneder inden hun selv kunne sidde.

Og det har været så de begge kunne sidde uden og vælte igen. Hvis det bare er at sidde og at de vælter engang i mellem er det noget før med dem begge

Anmeld

15. december 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Hvad var hans tegn på at han var ved at være klar, nicklas har jo længe hvis han har ligget ned i barnevognen eller sengen kunne trække sig rimelig langt op men der sker ikke rigtig mere

Altså faktisk siger min sundhedsplejerske at børn ikke skal sidde selv før de kravler? Så han har altid bare lagt på maven dag ud og dag ind og så en dag prøvede min mor for sjov at sætte ham og han sad selv uden støtte overhovedet. Og kun en lille uge efter begyndte han at krybe rundt selv, ikke rigtig kravle men bevidst jryben. Så måske er der noget om at musklerne som holder dem når de sidder har sammenhæng med dem de skal bruge når de kravler!?

Anmeld

15. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Altså faktisk siger min sundhedsplejerske at børn ikke skal sidde selv før de kravler? Så han har altid bare lagt på maven dag ud og dag ind og så en dag prøvede min mor for sjov at sætte ham og han sad selv uden støtte overhovedet. Og kun en lille uge efter begyndte han at krybe rundt selv, ikke rigtig kravle men bevidst jryben. Så måske er der noget om at musklerne som holder dem når de sidder har sammenhæng med dem de skal bruge når de kravler!?

nå okay Nicklas har osse de sidate par uge selv kunne siddet hvis vi har sat ham i sengen eller sofaen uden at vælgte, troede det var som han selv satte sig op. nicklas er ikke til at holde på sit tæppe mere han er så hurtig til at komme væk nu... de bliver så hurtige store

Anmeld

15. december 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

nå okay Nicklas har osse de sidate par uge selv kunne siddet hvis vi har sat ham i sengen eller sofaen uden at vælgte, troede det var som han selv satte sig op. nicklas er ikke til at holde på sit tæppe mere han er så hurtig til at komme væk nu... de bliver så hurtige store

Nå nej det kan Phillip heller ikke endnu men han sidder når han bliver sat. Det lyder til at de ligner hinanden der også så

Glædelig jul til jer

Anmeld

15. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Nå nej det kan Phillip heller ikke endnu men han sidder når han bliver sat. Det lyder til at de ligner hinanden der også så

Glædelig jul til jer

Hihi ja de følges pænt ad.

os rigtig god jul til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.