Lucia... Ikke for de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Vingummien

Vi var til julehygge i Emils vuggestue i går hvor der kom luciaoptog med de største børn og så æbleskiver osv.

Vi sad og hyggede og guflede frugt og saft da optoget kom ind på hans stue, tror Emil fik et chok og var slet ikke forberedt så han begyndte at græde og var ved at hoppe ud af sin stol for at komme over til mig, han elsker ellers sådan noget, men var synd for ham, stakkels dreng altså så han kom lige over og blev trøstet lidt, og så var han glad igen da de var gået hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Barbamama

årh.... Man får bare helt ondt af dem når de græder fordi de er bange. Hvordan går det med ham?

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

michella80 skriver:

årh.... Man får bare helt ondt af dem når de græder fordi de er bange. Hvordan går det med ham?

ja man gør så

Jamen det går bedre, han får kun medicin morgen og aften i de her dage, så der har ikke været noget med ham om dagen.

Anmeld

16. december 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

ja man gør så

Jamen det går bedre, han får kun medicin morgen og aften i de her dage, så der har ikke været noget med ham om dagen.

nå det er jeg glad for at høre

Anmeld

16. december 2009

anna-jonas

Griner.................det er da også skræmmende, når der pludselig kommer en flok hvidklædte spøgelser, og synger højt. Ihvert tilfælde når man kun er 1 år.

Knus Mette

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Hehe ja det fandt jeg ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.