Ultralyd scanning tidligt i uge 7.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Ansemusen

Jeg blev scannet i uge 6 indvendig. Hun prøvede først udvendigt fordi hun troede jeg var længere henne, men der kunne hun intet se!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

luckas-mor

hejsa.

ej jeg blev scannet 2 a gangene gennem skeden og det var i uge 10 og 12 man ku godt se det udvendigt fra men da jeg har bagoverbøjet livmoder var det sværere a se, derfor blev jeg i stedet indvendingt..da det oss var mega hårdt for min mave a hun trykkede sån med den der dims..
men ved ikk om du kommer herfra lolland, for så sku du jo højest sandynligt til næstved og der er de rigtig søde,og de spørg om du evt vil ha noget imod a bli scannet indvendigt

natascha-31+1 med en dejlig lille dreng

Anmeld

16. december 2009

lollandpigen

Jeg skal scannet i dag onsdag den 16 december.... Mener fra sidst de prøver udvendigt først og er der ikke noget at se prøver de indvendigt......

Bliver vildt spændende at se hjertelyd men er samtidig nervøs for om alt er som det skal være.....

Ja jeg kommer fra Lolland og skal scannes på Næstved. Med de andre gradiviteter er jeg blevet scannet i Nykøbing så kender ikke så meget til Næstved.....

Anmeld

16. december 2009

lillemunk

Hej Igen!
Uhhhh det bliver spændene... finger for at alt er som det skal være...

Du skal køre hjemme fra i god tid, det er næsten umuligt at finde en P-plads der oppe.(parker ved Kvicly ligger 5 minutter gang der fra)
Men værd kun glad for at du skal scannes der.
Deres udstyr er meget bedre end i Nyk.F jeg blev så skuffet da jeg var der over og blev scannet. efter at have set dem på deres super skærme i Næstved.
Ligger lige en besked i din indbakke.
Knuser fra mig

Anmeld

16. december 2009

dorthemus

Thomsen77 skriver:

HEj...

Det er indvendig scanning, for de kan ikke se nok udvendig så tidligt i graviditeten...

Jeg er 9 plus 4, og har fået to indvendige scanninger)

Det passer ikke helt...jeg blev scannet udenpå da jeg var 7 + 0 og der var ingen problemer med at se det lille foster med det meget lille  der bankede.  

Dorthe

17 + 3

Anmeld

16. december 2009

dorthemus

lollandpigen skriver:

Hejsa....

Skal scannes her i uge 7, kunne godt tænke mig at vide om der er nogle de rved om man scanner udenpå maven så tidligt i gradiviteten eller der foregår gennem skeden??

Har i mine 2 tidligere gradiviteter blevet scanne ti uge 6 og 9 men kan ikke huske hvordan det foregik....

Mener de prøvede at scanne udvendigt først og det kunne lade sig gøre begge gange.....

Nogle der ved noget om havd de har oplevet??

De bedtse hilsner til alle fra Lollandpigen 

Jeg blev scannet udvendigt da jeg var 7 + 0 og så fint det lille foster med blommesæk og bittelille hjerte...det var stort og meget livsbekræftende

Pøj pøj idag!

Dorthe

17 + 3

Anmeld

16. december 2009

luckas-mor

lollandpigen skriver:

Jeg skal scannet i dag onsdag den 16 december.... Mener fra sidst de prøver udvendigt først og er der ikke noget at se prøver de indvendigt......

Bliver vildt spændende at se hjertelyd men er samtidig nervøs for om alt er som det skal være.....

Ja jeg kommer fra Lolland og skal scannes på Næstved. Med de andre gradiviteter er jeg blevet scannet i Nykøbing så kender ikke så meget til Næstved.....

det vidst fordi de har lukket i nyk
men de er rigtig søde, jeg havde den samme til a scanne mig alle 3 gange,, men de prøver først udenpå, gjorde de hvertfald med mig, og det var oss for a finde ud a om terminen var sat rigtig
(det var den ikke) men de er søde, og du fare nok ikk så meget vild som vi gjorde første gang hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.