I.E.K. skriver:
Nogle der har prøvet eller er klog på området? Er så træt af mine tænders farve. Ryger ikke, men må nok melde mig på kaffe-holdet. 
Jeg har fået gjort det og er lidt ubehageligt især n de tager den sidste omgang.
Man skal sørge for at holde sin tunge væk da det kan ætse sin tunge og så har de sådan en smart ting der holder ens mund åben så man er godt øm bagefter. Og så ligger de et lag og fjerner det efter noget tid og sådan bliver de ved til man er tilfreds, og når de når de sidste kan det godt gore ondt i tænderne. Lige de første par dage ligner man en fra hollywood da "farven" lige skal falde på plads så ser de fine ud igen, men er jo kun fortænder de som regl gør det det, altså de tænder man kan se når man åbner munden, så også hjørne tænder. De koster lidt at få det gjort men hold op det er godt, men hvis du forsat drikker kaffe efter så kommer det jo igen. Jeg fik det gjort fordi jeg stoppede med at ryge.
Den smerte der kan komme ved de sidste lag er ligesom meget kraftige isninger i alle de tænderr hun har smurt det på.
Anmeld