CKN skriver:
Hej Mia Maia.
Dejligt at høre fra dig. 
Lægen nævnte ikke noget om cyster, da vi kiggede på mine æggestokke. Hun viste bare en masse æggeblærer og sagde det så fint ud. Men tror at jeg indimellem har haft cyster, som så er bristet- har nemlig indimellem været øm især i venstre æggestok.
Har aftalt med lægen at vi snakkes ved når der kommer svar på den sidste blodprøve. Men hun rådede os til at vente ½ år og se. Måske kunne der ske et mirakel af sig selv, og vi er jo unge sagde hun!
Er bare ikke selv tilfreds med den konklusion, synes ½ år er længe at vente. Så i starten af det nye år fortæller vi hende at vi gerne vil i gang før.
Hun lød nemlig heller ikke så sikker på der ville ske et mirakel af sig selv, så hvorfor vente?
Hmm, har faktisk ikke så meget forstand på det, da jeg selv lige har fået diagnosen, men tror måske godt man kun kan have det ene...
Men egentlig også lige meget for det går jo ud på et, at der ikke sker noget i babyfabrikken
Altså jeg har en kronisk sygdom, og vi måtte egentlig først begynde at prøve 1. dec pga af noget medicin der skulle ud af kroppen, men fik så konstateret pco da der intet skete i mine "forberedelser", og de satte mig så i behandling med det samme fordi jeg helst ikke må være uden medicin for længe...
Denne gang prøvede vi selv, men går videre til insemination næste gang hvis det ikke allerede er lykkedes
Jeg kan godt forstå du synes et halvt år er meget, og hvis du ikke har ægløsning kan i jo prøve nok så meget, men der vil jo ikke ske noget...
Så synes da også de skulle hjælpe jer med at få en ægløsning og så kunne i selv forsøger jer...men ved ikke hvordan det fungere
Jeg får også tit den der kommentar, jamen du er så ung...
Ja det er da meget muligt, men følelserne omkring det at få et barn er da det samme om man er 22 eller 27, jeg ved godt at det er mere kritisk jo længere man kommer op i alderen, men når vi nu er så langt, så gider jeg bare ikke høre på den der kommentar...

Håber du kan forberede en god tale med alle argumenterne til din læge, og at hun vil give dig ret...
KNUS