Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
malucca09 skriver: Men hvis det er en svigerinde, så er lillebroren vel en svoger Men ja sikke cool
Men hvis det er en svigerinde, så er lillebroren vel en svoger
Men ja sikke cool
Nej ikke helt.... det er Carstens storebrors kone som er min svigerinde, men hendes lillebror er vel ikke min svoger... han er vel mere bare... øhh Søren tror jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Aj hvor sjovt. Kender godt navnet men aner ikke hvilken slags musik de spiller... vi har da vist endda en cd liggende herhjemme et sted med dem
Aj hvor sjovt. Kender godt navnet men aner ikke hvilken slags musik de spiller... vi har da vist endda en cd liggende herhjemme et sted med dem
ha ha ha. Den sender du bare til mig. Jeg var helt vilde med dem. De var skide gode
Kender ham også den kære Søgge, det er så sjovt når de pludselig bliver kendte Var selv en lille møgunge i øvelokalerne da han var en af de "store" og ja så er han kendt i byen for sit lokal band KTK. Super fedt band og musik
Lilletrold skriver: Kender ham også den kære Søgge, det er så sjovt når de pludselig bliver kendte Var selv en lille møgunge i øvelokalerne da han var en af de "store" og ja så er han kendt i byen for sit lokal band KTK. Super fedt band og musik
Nej hvor sjovt... kender du hans søster også?
TbCp skriver: Nej ikke helt.... det er Carstens storebrors kone som er min svigerinde, men hendes lillebror er vel ikke min svoger... han er vel mere bare... øhh Søren tror jeg
hmmm ej det er vel ikke så.... Men jeg ville nok kalde ham svoger alligevel.... Bare fordi han er så coooool
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128